Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Hummer H3 ali Cadillac Escalade za marketinškega guruja
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 16.11.2007
Diners Club Slovenija je ponosnim lastnikom črne kartice poslal tale dopis:
3 kratke marketinške lekcije:
1. Izbira ciljne skupine je zelo pomembna. Takšne ponudbe ne bi bilo pametno poslati komur koli. Odziv bi seveda bil precej dober - marsikdo bi se rad cel vikend zastonj vozil s Hummerjem ali Cadillacom (plus dodatne motorne sani, ali štirikolesnik na vpetem priklopniku), ampak, če ponujaš izdelek nekomu, ki si ga ne more privoščiti, nisi veliko naredil. Imetniki črne Diners kartice, naj bi imeli denar. In verjetno ga imajo, vsaj večina.
2. Sodelovanje se izplača. Poiščite partnerja, ki ima bazo kupcev, ki vas zanima in se dogovorite za sodelovanje. To je lep primer sodelovanja, kjer je podjetje SKI&SEA d.o.o. iz Celja na legalen in etičen način prišlo v stik z imetniki črne Diners kartice.
3. Seveda je pomembno, da kupcu damo kakšen dober razlog za nakup. Včasih pa je še pomembneje, da naredimo IZSTOP čim bolj neatraktiven. Letna članarina za Diners kartico je visoka. Pozabil sem točno koliko je, ampak mislim, da je bila prvo leto čez 100.000 SIT! Vsakega člana mora Diners tako razvajati, da si ob prihodu letne položnice za članarino, član sam pri sebi reče: "Splača se ravno ne, ampak če se izpišem, če članarine ne obnovim, bom izgubil toliko lepih privilegijev. Bom še raje nekaj časa ostal član." Čeprav ta isti član ni utegnil priti na sprejem z Naomi in tudi s Hummerjem se ni šel vozit, ker ni utegnil ... Ne razumete o čem govorim? Potem pa vas vprašam zakaj ste še vedno naročeni na Delo? Zato, ker vsak dan preberete 218 člankov objavljenih v tem časopisu, ali morda zato, da vam ne prenehajo pošiljati dodatne revije (Ona, Polet, FT, Vikend ...) vsak dan v tednu? Vse jasno, mar ne? Diners razvaja svoje črne člane, s tem povečuje zvestobo članov. Članom otežuje (psihološko) izstop. Najbolje pri vsem tem pa je, da mu partnerska podjetja, to razvajanje celo plačajo. Nice. :)
Če boste prenehali brati dnevnik marketinškega guruja, boste ostali brez veliko uporabnih in dobičkonosnih idej. Kakor koli pogledate na stvar,
je ne branje bloga marketinškega guruja, velika napaka. Branje je brezplačno. Če pa prenehate z branjem, ostanete brez koristnih nasvetov.
Vidte, kako sem vam otežil izstop? In to mora biti naloga vsakega podjetja - stranke prepričati, da se ne splača izstopiti.
Cadillaca sem preizkusil že v ZDA, za Hummerja v kombinaciji z snežnimi sanmi, pa verjetno ne bo časa. Kakšen kandidat, da mu odstopim svoje vabilo? Just kidding. :)
Komentarji:
- 20.11.2007 @ 01:56 Zvoni
- LOL. Roke naj bi sušili pod sušilci zaradi ohranjanja dreves. Po drugi strani pa veselo debelo izdelujejo te buldožerske "avtomobile", ki po nepotrebnem kurijo enormne količine goriva. Logika odpove.
- 20.11.2007 @ 14:30 Aleš Lisac
- Zvoni čustva prodajajo ... :) Še jaz bi imel Hummerja (čeprav imamo doma priusa ...). Moški nikoli ne odrastemo in en tak popolnoma neracionalen nakup, bi se pa res prilegel. Izlet nazaj v peskovnik ...
- 20.11.2007 @ 19:37 Zvoni
- Tudi ženske nikoli ne odrastemo. Jaz si za božička nadvse želim barbiko, oblečeno po najnovejši modi. Pač, ženske smo bolj skromne...:-)