Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kdor se vrača, se mu splača
-
MarketingKomentarji: 0 23.10.2007
Nujen pogoj za uspeh v vsakem poslu je, da ima podjetje sistem za povečevanje frekvence obiska strank. Nekako moramo poskrbeti, da se stranka vrne. Preprečiti moramo, odhod h konkurenci.
Če obiščete OMVjevo črpalko petkrat, sodelujete v nagradnem žrebanju. To je že ena takšna malenkost, ki vsaj nekatere stranke pripravi do tega, da se pogosteje vračajo. Da slučajno ne zaidejo na Petrol. :)
Še boljšo metodo imajo vulkanizerji. Zaplenijo vam zimske gume. Zanesljivo se boste vrnili h tistemu vulkanizerju, kjer ste pustili svoje gume.
Tudi dimnikarji so prebrisani, oni so se kar z državo zmenili in njihov obisk je zakonsko predpisan in obvezen.
Kako v vašem podjetju poskrbite za to, da se stranke pogosteje vračajo?