Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Koliko plačati za oglasni prostor?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 07.10.2007

"Isti oglas danes različni naročniki plačujejo po cenah, ki so tudi do 100x različne. Da, stokrat!
Hmmm.
Hja.
Tcccc, tccc, tcccc.
Ne bom se spuščal v vse implikacije zgoraj povedanega, rekel bom le naslednje. Če ne veste, kako se danes kupuje medijski prostor, prste stran, ker se boste opekli."

Zgornja izjava ni moja. To so besede Gregorja Cuzaka. Na svojem blogu je 3. oktobra objavil zapis, ki ima samo eno napako. Zapis ni moj. Sem kar malo ljubosumen, da tega, kar je  zapisal, nisem napisal jaz. :) Preberite, priporočam. 

slastnegobe

Sem pa zato danes poslikal tele slastne gobe. Jih bomo pojedli za večerjo. Z jajčki ...

Morda pa tudi ne. Saj veste, če se človek na kaj ne spozna, potem roke stran! Gregor ima seveda prav. Govori iz izkušenj. In jaz mu pritrjujem. Videl sem obe strani - prodajal sem oglasni prostor in tudi kupoval se ga. V obeh primerih je šlo za več milijonov evrov. In nekaj sem se za ta denar (večinoma ni bil moj) tudi naučil. Če ne poznaš igre, je velika možnost, da se opečete. Naredite torej domačo nalogo, berite knjige, hodite na seminarje, pogovarjajte se z eksperti. Pa tudi branje tega in še kakšnega bloga pomaga.


ogilvydvorec

Še slika dvorca v katerem je ustvarjal David Ogilvy. Časi, ko si je David Ogilvy kupil ta dvorec, so bili zlati časi oglaševanja, zlati časi za marketinške agencije.

Gregor omenja Ala Riesa. Mi smo izdali odlično knjigo tega avtorja. Naslov knjige je 22 večnih zakonov marketinga. Še slika in opis:

alries

22 večnih zakonov marketinga
Avtor: Al Ries in Jack Trout

Podjetja zapravljajo milijone za marketinške programe, ki kljub visokemu proračunu in dobrim pripravam ne morejo delovati. Ko podjetje stori napako, mu posel kaj kmalu prevzame konkurenca. Kako se torej izogniti napakam?

Al Ries in Jack Trout sta več kot 25 let proučevala, kaj je v marketingu učinkovito in kaj ne. Ugotovila sta, da so programi, ki se kažejo za učinkovite, vedno oblikovani v skladu z osnovnimi zakonitostmi trga.

Avtorja sta v svoji knjigi naštela 22 značilnosti, s katerimi se boste srečali pri vodenju politike blagovne znamke oziroma uveljavljanju imena izdelkov ali storitev. Ne gre samo za pravila, temveč tudi za pasti. V knjigi sta ugotovila, da se dobra blagovna znamka torej predvsem dobro sliši. V današnjem času vlada neverjetna konkurenca; na trgu vam lahko uspe le, če dosežete, da kupci med vsem ponujenim blagom po lastni želji izbirajo prav vaše izdelke.

Dodaj komentar


Komentarji:

07.10.2007 @ 21:21 Enes
Torej, koliko plačati? :)
07.10.2007 @ 21:49 Aleš Lisac
Enes, od primera do primera je to različno.

Domačo nalogo je potrebno narediti.

Vedeti je potrebno kaj si določen medij želi, vedeti je potrebno ali jim teče voda v grlo, vedeti je potrebno ali jim bo to, da se zdilajo z vami koristilo pri pogajanjih z vašo konkurenco, vedeti je potrebno ...

Skratka na nobena pogajanja človek ne sme iti nepripravljen. Če veš kaj si druga stran misli, če veš kaj pričakujejo, potem je lažje.

Mediji prodajajo hitro pokvarljivo blago. Če vašega oglasa na radiu ne objavijo danes, potem je ta dan za njih izgubljen.

V bistvu smo spet pri stari zgodbi. Postavite se v kožo nasprotne strani. In vam bo vse jasno.

Obstaja pa še en drug način kako določiti, koliko plačati za oglas. Način, kjer lahko plačujemo oglase tudi po ceniku. Za oglas lahko mirno plačate 3000 evrov, če veste, da boste z oglasom zaslužili vsaj 3001 evro.
07.10.2007 @ 23:42 Sašo
Ja res je, nepripravljen lahko povzročiš le škodo kot pa dobro naročniku.
Je več dejavnikov ki vplivajo na rezultate naročnika, vsekakor pa je med njimi cilji naročnika, starostna populacija kupcev ki v povprečju kopujejo njihove izdelke, rank oz. razred obiskovalcev, ter smer katero želi oglaševati da bi se izgonil praznih klikov oz. predvajanje bannerjev napravilni populaciji, ter budget (seveda če govorimo o internetnem oglaševanju).
Tako da že na samem začetku preseješ moko še enkrat, da dobiš zares najboljšo kavliteto ki bo zares pripomogla uresničiti cilje naročnika.

Zato se vedno splača preveriti s kom imate opravka, kaj lahko naredijo za vas in kaj vam njihov načrt lahko prinese (če iščete agencijo za oglaševanje).

Kot sem že enkrat omenil, če dosežeš zaupanje naročnika bo vedel, da ti ni do njegovega denarja ampak bolj do njegovega uspeha. Uspeh je pa pri oglaševanju ključen, pa neglede ali gre za oglaševanje za 10.000€ ali 100.000 €.

LP
08.10.2007 @ 09:55 ervinator
Zame najpomembnejše opozorilo v tem članku je naslednje: ni problem samo v tem, da preveč plačaš za oglas, ampak da ti zaradi slabega oglasa posel prevzame konkurenca.
08.10.2007 @ 13:37 Sašo
Ja tudi to je pomembno, da na primeren način (seveda čim boljši, po možnosti čim bolj inovativen) predstaviš oglas.
V nasprotnem primeru je res da potemtakem celotna akcija lahko pokaže rezultate, ki so pod pričakovanji kar je najslabše, pa da pusti odprto možnost za konkurenco ki lahko vse potencialne naročnike spelje k sebi.
na vrh