Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Pohlep
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 8 04.10.2007
Ljudje so se menda (poročanje POP TV) danes na otvoritvi Hoferjeve trgovine skoraj stepli. Gneča je bila nepopisna.
Pohlep je močan motivator. Prodajalci mnogokrat igramo na pohlep. Pohlepne stranke kupijo tudi tisto, kar ne potrebujejo. Pomembno je, da je ugodno. Pomembno je, da je priložnost enkratna.
Vsi, ki so danes prišli na otvoritev Hoferjeve trgovine so grešili. Pohlep je namreč na drugem mestu med smrtnimi grehi.
Pohlepne množice je težko nadzorovati. Leta 2004 so na otvoritvi Ikeine trgovine umrli 3 ljudje, 16 pa je bilo ranjenih. Ker so se borili za 50 bonov po 500 dolarjev ...
Če se ukvarjate s prodajo, se vam splača kdaj pa kdaj zaigrati na pohlep. Pripravite odlično ponudbo, nekaj enkratnega, neponovljivega in izjemno ugodnega. In poskrbite, da se ne bodo stepli. :)
Pa še tole ... Pohlep deluje tako na bogate kot na revne.
"Spletno stran vam optimiziram in dodam še xxxxx klikov. Cena primerna - 1 evro.
Če doseževa rezultate, potem na koncu plačate 25.000 evrov.
Lahko pa tudi plačate takoj 5000 evrov, pa vam na koncu ne bo potrebno plačat 25.000.
Na tak način sem prodal nekaj svetovanj. Kaj mislite, se stranke običajno odločijo za ceno 1 evro (možnost da na koncu plačajo 25.000), ali raje kar takoj plačajo 5000? :)
Nekateri se zaradi akcij celo pufajo pa si delajo neke zaloge aparatov(recimo mikserji, TV, radio..); dejansko pa se ne zavedajo da s tem samo denar stran mečejo, ker je itak vprašanje kdaj in kolikokrat bodo te stvari uporabili.
Ko se je začelo to z Hoferjem je na začetku tudi mene pritegnilo da bi kaj kupil vendar sem na koncu razmislil zakaj, ker itak že vse imam; oz. stvari ki jih nimam jih pač nimam ker jih ne rabim, da bi se pa prah nabiral pa nima smisla.
Seveda v končni fazi ko pogledaš še ostale ponudbe dejansko vidiš da tudi drugi ponujajo zelo ugodne stvari+omogočajo še mogoče brezobrestni kredit kar se nenazadnje skoraj bolj splača.
Drugače za oglaševanje ko si napisal Jerneju, tudi sam nekaj podobnega delam; ponudim recimo oglaševanje po dejanski ceni, potem pa ponudim dolgoročno oglaševanje in drugo dolgoročno oglaševanje, kar pomeni da lahko stranko prepričam s super ponudbo, da takoj sklene oglaševanje po zelo ugodni ceni za 6 mesecev ali več. S tem sem sebi naredil dobiček, stranka je zelo zadovoljna, pa še velika verjetnost je da bo po preteku 6 mesecev podaljšala oglaševanje :)
LP