Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Baby center - prvič
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 01.11.2006
Takoj mi je tudi povedal, katero igračo si je izbral. Njegovo željo sem
Prejšnji vikend je bil moj 4-letni sin neverjetno miren. Sedel je na kavču in bral. Ker brati seveda še ne zna, sem ga vprašal, katero revijo ima v roki, da je tako zanimiva. In mi je pokazal katalog, ki smo ga po pošti dobili od Babycentra.
Takoj mi je tudi povedal, katero igračo si je izbral. Njegovo željo sem seveda ignoriral. Ker imamo igrač že itak preveč. Je pa napako tokrat malce pozneje naredila žena. Tudi njej je sin pokazal, katero igračo želi, in tudi ona se je pretvarjala, da ne sliši dobro. Ko samo nekaj trenutkov zatem ni ubogal, ga je podkupila z obljubo, da bo dobil izbrano igračo. Sine je seveda ubogal, z ženo pa sva morala v ponedeljek, tik pred zaprtjem trgovine po obljubljeno igračo …
Marketinški nauk?
Vedno, ko kaj prodajate, se morate vprašati, kdo je kupec, kdo je tisti, ki bo zadevo plačal – in kar je še pomembneje, kdo je tisti, ki na nakupno odločitev vpliva. V našem primeru, name katalog Babycentra ni naredil nobenega vtisa. Ničesar ne bi kupil. Je pa katalog naredil vtis na mojega sina. In ker ima on močan vpliv na to, kaj mu bo njegov dragi tati kupil, smo na koncu igračo res kupili. Premislite, kdo v vašem poslu kupuje in kdo na odločitev o nakupu vpliva. Potem pa pripravite ponudbo, ki bo privlačna za vse vpletene.
Komentarji:
- 01.11.2006 @ 16:13 Bicikel
- Skratka pošta je prišla v prave roke, do tistega, ki ima močan vpliv. Predvsem to, da pride pošta v prave roke je največja težava.