Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Lisac, Clooney, Stone, Pitt, Pfeiffer en mesec zastonj
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   3 13.09.2007
Imate DVD predvajalnik, pogledate kakšen film na DVD-ju?

Potem berite naprej.

Ker boste izvedeli, kako si lahko zastonj ogledate tri DVD-je s posnetki mojih predavanj.

Sicer je cena treh DVD-jev 97 evrov, vi pa si lahko vsebino ogledate, ne da bi plačali en sam evro. In še DVD-je vam bodo brezplačno prinesli na dom!

V čem je trik?

Ga ni.
Zadeva je celo boljša, kot je videti. Ne samo, da si lahko brezplačno ogledate moje tri DVD-je - en mesec lahko brezplačno prejemate tudi filme iz največje zbirke filmov v Sloveniji.

ITIVI!

Kaj je to? Gre za izposojevalnico filmov. Za mini mesečno naročnino (dogovoril sem se, da en mesec ne plačate nič, potem pa samo, če se tako odločite. Nobenih obveznosti torej.) lahko gledate toliko filmov, kot želite.

Vsak dan lahko prejmete tri filme. Da, po pošti in poštnino časti ITIVI. Več o njihovi storitvi boste izvedeli na njihovi spletni strani.

Skratka, če si želite brezplačno ogledati moje tri DVD-je in če želite en mesec brezplačno gledati filme po vaši izbiri (pošljejo vam jim po pošti – brezplačno), kliknite tukaj.

Dogovoril sem se za skrivno promocijsko šifro, ki bo vsem zvestim bralcem Lisac marketing ekspresa in bloga marketinškega guruja, omogočila brezplačno izposojo filmov. Pozor, promocijska šifra je: ALES-CASTI.

Pa ne odlašajte, časa da izkoristite to ponudbo, imate en teden.

Zakaj so vam pri ITIVI-ju pripravljeni podariti mesečno naročnino v višini 18,99 EUR, v okviru katere lahko pogledate tudi moje DVD-je?

Ker vam želijo pokazati, kako dobro storitev so razvili. In ker so prepričani, da vam bo njihov sistem izposoje filmov všeč. Jasno pa, da vas nihče ne bo silil, da se včlanite. Čeprav za 6 evrov na mesec dobite zelo veliko.

Na njihovi spletni strani boste videli tudi seznam filmov, ki jih jaz rad gledam.

Če še niste kupili mojih DVD-jev, če še niste videli mojih treh predavanj, imate sedaj enkratno priložnost, da to storite brezplačno.

Dodaj komentar


Komentarji:

15.09.2007 @ 09:48 G
Aleš mene bi pa zanimalo, koliko je drazji oziroma cenejsi ta nacin marketinga za ITIVI. Ker mi je vsec pristop.

lp
15.09.2007 @ 11:44 Aleš Lisac
Ta način je za ITIVI učinkovit. Po mojem bolj kot kar koli so naredili do sedaj. Predvsem pa so na tole akcijo dobili najviši ROI . Odkar obstajajo. :)

Jaz seveda tega nisem naredil proti plačilu. Ok, eno kosilo bo Gregor plačal. To sem naredil, ker je dober deal za moje naročnike, moje bralce. Tveganja ni. Moje DVDje si lahko ogledajo zastonj, prav tako tudi ostale filme iz njihove ponudbe. En mesec vse zastonj. Koliko tako pridobljenih naročnikov bo ostalo, pa je odvisno od kakovosti storitve ITIVIja. Če bo Gregor za, bo lahko na svojem in mojem blogu razkril kaj več o tej akciji. Direktni marketing je kraljica marketinga, kraljica oglaševanja. Zapomnite si to. Če imaš pravo ponudbo za pravo ciljno skupino in če dodaš zraven še malo priporočila nekoga, ki mu ta skupina zaupa, bo zadeva uspešna.
17.09.2007 @ 13:36 Gregor Cuzak
Živjo Aleš,

pozval si me, naj kaj več povem o akciji, ki smo jo prejšnji teden spravili v živo s tvojo veliko pomočjo.

Prva stvar, ki jo lahko kot direktor iTIVIja povem je ta, da dejansko za vsako trženjsko aktivnost merimo ROI. Ne še neposredno, kot bomo to počeli čez nekaj časa, zato pa z odličnim približkom.

Vse skupaj temelji na tem, da merimo, koliko denarja damo v posamezen promocijski/prodajni kanal/akcijo, ter koliko denarja nam na koncu ostane od teh naročnikov, ki so skozi ta kanal prišli do nas.

Primer Aleševe akcije je sledeč.
- Aleš je spisal mail, ga uskladil z nami in ga je nato poslal vsem svojim bralcem. Za to nam ni računal nič.
- Mi smo kupili določeno količino Aleševih DVDjev, ki si jih sedaj lahko uporabniki prosto izposojajo. Ker je izposoja prvi mesec brezplačna, moramo zelo natančno vedeti, koliko stroškov imamo s tem in kakšna je konverzija v plačljive uporabnike, ki sledi po prvem mesecu. Od tu naprej moramo poznati t.i. življenjsko vrednost strank.

Vse skupaj je zelo preprosto, razen ene zoprne podrobnosti. In ta po mojih izkušnjah ustavi večino tržnikov. Stroški. Vpogled v lastne stroške v podjetju tržnik mora imeti. Pika. Klicaj!

Aleš, ti to seveda veš, saj si konec koncev svoj prodor na trgu utemeljil na predavanjih o podjetniških financah. Zato tudi veš, zakaj se tako močno posvečaš direktnemu marketingu. In prav zato, te toliko "tržnikov" ne razume, ker sami običajno ne urejajo stroškovnih mest projetkov.

Pa še en cukrček: trenutno najbolj zahtevani DVD od treh Aleševih v naši zbirki je "007 idej", sledi "17 kozmetičnih", zadnji pa je "41 idej".

In da ne pozabim. HVALA!
Se še priporočamo.

lp
Gregor
na vrh