Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Etika mladega biomedicinca
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 20 16.08.2007
In profesor mu ponudi izolacijo protiteles. Mladenič je v dvomih, ker gre za invazivno raziskovalno metodo. V bistvu je potrebno zajčkom vbrizgati nek tujek. Zajček začne tvoriti protitelesa. Ta protitelesa je potrebno izolirati. Raziskava potem poteka tako, da se zajčku pušča kri, dokler ubogi zajček ne izkrvavi. Mladeniču metoda ni preveč pri srcu, ker mu ne diši pobijanje zajčkov.
Vseeno vpraša, kje projekt poteka. »Kolega, za par mesecev boste morali na Novo Zelandijo, pa štipendija za ta projekt je res lepa.«
In mladenič odgovori: »Aja, oh super, ta metoda me pa res zanima. Kdaj potujem?«
Iščete povezavo med to zgodbico in marketingom? Je ni. Ampak zgodbica je resnična. Pravkar mi jo je povedal mladenič, ki zgoraj nastopa v glavni vlogi. Ljudje radi prisluhnemo zgodbam. Zgodbe si zapomnimo. Zgodbe prodajajo. Ob takšni zgodbi se boste morda zamislili.
Kaj je (še) etično in moralno? Kje je meja?
Na srečo se jaz ukvarjam z marketingom in prodajo. In nikoli nisem in tudi ne bom testiral na živalih. Testiram pa veliko. Vendar samo na ljudeh :). V marketingu in prodaji – tako kot v znanosti – zmagajo tisti, ki veliko testirajo.
Pa ne preveč obsojat mladega raziskovalca iz zgornje zgodbe. Spomnite se, da se je tisti zrezek, ki ste ga z užitkom pospravili včeraj, še predvčerajšnjim pasel po lepi zeleni travi …
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Čestitam za ta zapis.
Ste vedeli, dragi sobralci, da vsakokrat, ko se odrečete zrezku pomagate k zmanjševanju segrevanja ozračja?
Čisto zares.
Mladi raziskovalec se je odločil za sodelovanje, ko je slišal, da je štipendija dobra in da se dela na Novi zelandiji. Prepričalo ga je potovanje :)
Če kupcu ob nakupu izdelka ali storitve ponudimo izlet v NZ se bo lažje odločil za nakup, čeprav mogoče našega izdelka ne potrebuje :)
No ja, malo za šalo, ampak baje potovanja v nagradnih igrah delujejo zelo dobro :)
in, naj samo spomnim, zdi se vam grozno humano pobijanje-uspavanje zajčkov. vendar, ko iz morja potegnejo na tone rib in jih zadušijo do smrti... to je pa OK. ne ocenjujte poskuse na živalih po tem kar ste slišal iz medijev. dejansko vse skup zgleda mal drugač..
je pa res. preveč mesa se poje.
Uživanje mesa se pozna dolgoročno na zdravju, torej počasi pušča posledice. To so dejstva, ki so znana, zdravniki to dobro vedo. Sploh ne vem zakaj ne sprožijo protimesne kampanije. Vsi tako blazno poudarjajo kajenje, kajenje, kajenje. V zadnjem času se mi zdi, da je poraba mesa upadla, ker se čedalje več pojavljajo patetične reklame, ki napeljuje na večje uživanje.
Zame osebno je zelo pomembno, kakšno hrano uživam. Jesti moram tisto, za kar verjamem, da mi koristi. Če verjamem, da brez mesa ne gre, ga moram jesti, drugače bom zbolel. Če verjamem, da je meso nezdravo, ga ne smem jesti, ker bom drugače spet zbolel...
To je moč mojih misli, prepričanj, ki sem jih sprejel od okolja, v katerem živim.
In zelo sem vesel, da lahko svoja prepričanja zavržem in zamenjam za nova - enostavno začnem verjeti drugače, če spoznam, da se ne pomikam v pravo smer.
Kaj jedo drugi ljudje, pa nima z mano popolnoma nobene veze.
Zakaj bi jih torej poskušal prepričati, da nimajo prav?
Ste že kdaj slišali, da je prepričevanje prepričanih jalovo početje?
Ne glede na to, kje živite, kaj delate in kako se prehranjujete, enostavno vas imam rad. Tega mi ne more nihče preprečiti.
Veliko sem razmišljal o svojem življenju. V čem je štos? Zakaj sem sploh prišel?...
Duhovna rast, napredovanje v tej smeri je moja glavna naloga. Živeti v skladu z najvišjim zakonom vesolja - zakonom ljubezni.
Ljudje ne moremo živeti v nasprotju s svojimi prepričanji. Kaj je torej "prav" in kaj "ni prav"? Bojim se, da ni univerzalnega pravila, ki bi veljalo za vse ljudi istočasno.
Ali pa se motim?
Mogoče je "prav" vse tisto, kar nas vodi k strpnosti, sprejemanju drugačnosti, opuščanju jeze, pohlepa, sovraštva...
Naredite si prijetne trenutke!