Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Ad People
Marketing
Komentarji:   4 18.07.2007

Oglaševalci imamo vsak dan več možnosti, kam investirati marketinške evre. Poglejte si tole idejo poljskega podjetja:

adpeople

Študentje se sprehajajo  z ekratni na hrbtu. Če je ta metoda bolj učinkovita, kot recimo, če študentje delijo vzorčke, ali letake, ne vem. Bi bilo potrebno testirati. Sicer je pa s to poplavo novih medijev takole. Vsi delujejo ... vendar ne vedno in ne za vsako ciljno skupino. Zaradi pojava novih medijev, stari ne bodo propadli. Je pa čedalje težje izbrati. Le kje so tisti "dobri stari časi", ko si plačal za oglas na uri pred TV dnevnikom in te je zagotovo videla cela Slovenija?

Prvi pogoj, da izberete pravi oglasni medij za vaše izdelke, ali storitve je, da dobro poznate značaj vaših strank in značaj izdelka. Če veste kaj prodajate in komu in če veste kaj si ta oseba želi, potem boste tudi zlahka ugotovili ali so tile "ad people", prava stvar za vas.


Dodaj komentar


Komentarji:

18.07.2007 @ 21:08 evelina
hja vsekakor zanimiv način oglaševanja s takimi ekrančki... meni se zdi vsekakok bolje kot pa kakšni letaki katere lahko dobim na vsakem vogalu te dni. (in po možnosti so ti letaki OBUPNO oblikovani, t.j so nepregledni itd...)
tako da bi si podjetje ki to oglašuje vsekakor zapomnila.
hmm da bi se tak način začel širiti, ha bi bilo zanimivo kako bi potem vsak nosil svoj logo podjetja na hrbtu... try to imagine ;)
19.07.2007 @ 09:19 luka
pa še bolj ekološki so kot letaki
19.07.2007 @ 09:34 tanja
Takšne "ad people" sem prejšnji teden videla v centru Maribora in sem se zgolj z odprtimi usti ozrla za njimi.
Očitno gredo oglaševalci tudi pri nas v korak z novimi trendi v tujini.
19.07.2007 @ 10:06 Lidija
Tudi sama sem jih opazila v Merkurju v Celju in tako zelo so izstopali s svojo pojavo, da jih nisi mogel ne opaziti...Ne vem pa, če je to pravi način, saj nimam pojma kaj so oglaševali, ker sem bolj opazovala njih ;) Z letaki vsaj kaj pustijo za sabo ;)
na vrh