Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj All inclusive
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 13 13.07.2007
V Portoružu sem v nekaj minutah, v otroško zabavo investiral 30 evrov. Vsak žeton je 5 evrov, imam dva sinova ... Priznajte, da sem jo še dobro odnesel.
V trgovskem centru na Poljskem, plačaš 20 zlotov za eno uro igranja. In skoraj vsa igrala so v to vključena. Fino, mar ne? 5 evrov za oba sina, za eno uro. In jasno, da bomo še velikokrat prišli. Portoroški pasti, pa se raje izognem. Oblikovanju cen, kot so ga izbrali lastniki igral v Porotorožu se strokovno reče "hostage price setting". Veš, da stranke tam so, veš da, ko otroci igrala zagledajo, poti nazaj ni in več. Veš, da se turisti morda vrnejo naslednje leto. Skratka navij cene.
Če imaš takšna igrala v trgovskem centru in če računaš na domačine, se bolj izplača prijaznejša cenovna politika. V ceno 20 zlotov je všeta garderoba, pa kar nekaj varušk, ki skrbijo za varnost ... Ampak stranke se vračajo in vračajo in vračajo ...
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Postavi si meje, tako kot sem si jih jaz pri svoji razvadi (ki je tu ne bi omenjala), enkrat na teden and that's it!
:)