Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Nova Coca Cola?
-
MarketingKomentarji: 2 12.07.2007
Coca Cola je z uvedbo nove formule v osemdesetih letih prejšnjega stoletja dokazala, da marketinškim raziskavam ni za zaupati.
Raziskave so dokazovale, da imajo ljudje nov okus raje in da bodo nov okus kupovali v še večjih količinah. Ko so novo formulo začeli prodajati, se je zgodilo, kar se je zgodilo. Polom. O tem lahko več preberemo v praktično vsakem (Ameriškem) marketinškem učbeniku.
Zadnjič, pa sem v enem lokalu v Ljubljani na mizi poslikal tole. A kdo kaj ve o novi, NOVI formuli?
Danajšnji marketinški nauk? Nikoli ne sprašujte ljudi o prihodnosti, ne sprašujte jih o tem, kaj oni bodo, ali kaj bi počeli. Rezultati bodo zelo nezanesljivi. Ker včasih ljudje lažemo, ker se včasih delamo pametne, predvsem pa, ker si prihodnosti ne znamo predstavljati.
Leto 1989. Vprašanje anketarja: "Gospod Novak, bi vi pili in kupovali vodo iz plastičnih steklenic?"
Odgovor vprašanega: "Ni govora. Brez veze, kaj mi bo voda v plastičnih steklenicah."
Je pa coca cola eden od mnogih dokazov, da so besede našega guruja "S pravim pristopom se lahko proda vse!" še kako resnične.
Od te pijače namreč nimamo nobene koristi - prej nasprotno. Pa se kljub temu prodaja v mega količinah.
Pa še nekaj. Pred časom je po meilih krožila informacija o smrtonosni kombinaciji COCA COLA LEIGHT + bombončki MENTOS!
Ne vem, koliko je na tem resnice. Nikakor pa ne želim, da bi to preverjali otroci.