Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Poiščite razliko!
-
MarketingKomentarji: 4 28.06.2007
Na slikah v nadaljevanju zapisa, vidite avto vašega guruja. Nakup kabrioleta je seveda nemogoče racionalno pojasniti. Gre namreč za avto, ki je dražji, bolj hrupen, manj prostoren in zahtevnejši za vzdrževanje od enakega modela s klasično streho.
Ampak o tem kdaj drugič, jaz se namreč s platneno streho vozim že od konca prejšnjega stoletja in očitno moram imeti kakšen dober razlog za to. Poiščite razliko slikama v nadaljevanju novice. Avto na eni od slik je vreden 613 evrov več, kot na drugi.
Vam je uspelo? Sedaj, ko ste našli razliko, pa mi povejte, če bi guru za mrežo proti vetru plačal tudi 10% več. Kaj pa 30% več? Kaj pa dvakrat več?
Postavljanje cen, ko imate opravka s popolnoma neracionalnimi kupci, ki določen dodatek morajo imeti, je zapletena reč. Veste, da greste lahko zelo visoko, ampak kako visoko res lahko greste? Moje mnenje? Avto je predrag, zaščita proti vetru pa prav gotovo prepoceni. Ko daš enkrat toliko denarja za avto, se ti takšen dodatek zdi poceni.
In smo še pri eni skrivnosti prodaje. Ko stranka kupi nekaj, kar je zelo drago, potem ponudite še nekaj, kar je v primerjavi z začetno investicijo precej cenejše, a sodi zraven. In stranka bo kupila. Ker je že na poti v brezno brez rešitve.
Recimo prodajte moškemu obleko za 1.400 evrov. Potem mu boste z lahkoto prodali še nekaj srajc in kravat po 150 evrov. Če boste isti osebi prodali obleko za 299 evrov, ne bo nič z dodatno prodajo dragih srajc in kravat.
Ali če na primer prodajate avto, boste z lahkoto prodali satelitsko navigacijo za nekaj tisoč evrov, čeprav enako zmogljiv Garmin stane 299 evrov. Ja, ampak ne paše na armaturo, ni original …
Ali pa arhitekt, ki vam proda predrago stanovanje na ekskluzivni lokaciji. V paket vrže še svetila za dve sobi v vrednosti 12.000 evrov. In kupec niti ne trzne, samo reče, da je OK. Ker je pred tem porabil pol milijona evrov in ker je vse na leasing …Če vas zanima, kako se, da saaba voziti po dveh kolesih, kliknite http://www.saabslo.com/.
Kaj ni prodaja zabavna zadeva? Imejte se in danes prodajte, ali pa vsaj kupite kaj zelo dragega. Boste videli, kakšen je občutek, boste videli, kako lahko boste prodali/kupili še kaj cenejšega – čeprav v svojem razredu predragega.
Naj omenim, da znam biti kot kupka, v določenih trenutkih, kar naporna, a ona me je zelo dobro obvladovala :).
Pravzaprav je skoraj dobesedno izbrala vse namesto mene, sama sem le še potrjevala...točno je prebrala moj okus in na koncu storila še točno to, kar danes predlaga guru, ko mi je prodala že vse s seznama, je poskusila dodati še nekaj, kar sicer paše zraven, a je bil čisti "posladek". Zelo dobra tehnika skratka...za pogumne :). Pravi užitek mi je bil nakupovati in definitivno se bom k njej še vrnila...
Čeprav sem eno skrivnost prodaje, plačal z zarezo v vratu, (marsikomu jo NE privoščim), mi je frizerka po masaži glave in striženju ponudila šampon, in mi zaupala, da je priporočljivo, da ne uporabljamo vedno istega šampona, ampak ga po določenem času menjamo, da lasje ne postanejo imuni.. Na kaj jo nisem vprašal..
Dobil pa sem BREZPLAČEN "hansaplast"
=D