Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zaupanje?
Dnevnik guruja
Komentarji:   14 11.06.2007

Posel je v bistvu zelo enostavna zadeva. Vedno kadar ste v dvomih, ko gre za odnose z vašimi strankami, si postavite naslednje vprašanje: "Če bi na drugi strani (pulta) stal moj prijatelj, ali moja mama, bi ravnal enako, kot ravnam sedaj?"

Če je odgovor DA, ste na pravi poti. Zelo preprosto mar ne?

milo

Če pa strankam ne zaupate, če jih nimate za vaše partnerje, prijatelje, sorodnike, potem pa ...

Saj ni res, boste rekli. No pa je res, tole sem včeraj posnel na poti po Češki republiki.


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
12.06.2007 @ 16:04 vasko
Hojla....Zgornja izjavo bi samo malce dopolnil, ce ravnas z strankami tako kot bi zelel, da ravnajo s teboj, si na pravi poti..Glede slike, pa je zadeva lahko veliko bolj relativna in ni nujno, da jo ravno povezujemo s to izjavo...Jaz, bi v tem primeru bolj trdil, da gre za prilagajanje okolju.,.
12.06.2007 @ 17:14 Aleš Lisac
Pojedel večerjo v prijetnem lokalu. Milo v stranišču ni bilo pritrjeno. Nikomur od gostov niti na misel ni prišlo, da bi razmišljal o kraji mila. Storitev je pomembna, strankam moramo zaupati. :)
p.s. Tudi komentarje se splača brati, sploh, ker v komentar lahko pripnemo kakšno slikico.
12.06.2007 @ 22:20 Lidija
Sama si ponavadi postavljam podobno vprašanje...namreč, predstavljam si sebe kot "svojo stranko" in si rečem, kaj bi želela sama v dani situaciji? To uporabljam na splošno v poslu, nenazadnje tudi v življenju. "Ne počni drugim tistega, kar nočeš, da drugi počnejo tebi"...zelo zanimiv in uporaben pregovor.
Dana situacija dejansko izkazuje sporočilo, da je kraja na tem mestu nekaj vsakodnevnega - slab občutek ti da, pa čeprav si le na stranišču. Vsaj stenski milnik bi lahko nabavili, kar je med drugim tudi bolje za samo higieno.
No ja, mogoče je bila pa le skrita kamera ;)
13.06.2007 @ 17:10 Blaž
Ja, še najbolj na skrito kamero kaže :)
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh