Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Pivovarna Laško in Delo
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 3 13.05.2007
V brezplačniku Dobro Jutro so objavili članek z naslovom: "Za koga so kupili Delo?". Podnaslov članka: "Nekdo je te dni duhovito pripomnil: "Ne vem, ali boš sedaj ob nakujpu pločevinke piva dobil brezplačni izvod Dela ali ob nakupu Dela brezplačno pločevinko piva?" To zagotovo najbolj slikovito ponazarja vlogo Pivovarne Laško kot lastnice medija."
Jaz se v politiko lastniških deležev podjetij v časopisnih hiš ne bom spuščal. Marketinško bom le pripomnil, da ta ideja Laško + Delo ni nič novega. Nekaj podobnega so že pred dvemi leti, prav z omenjeno pivovarno naredili v reviji FHM. V Sloveniji seveda. Kupcem je potrebno servirati več razlogov za nakup, en sam razlog pogosto ni dovolj.
V nadaljevanju preberite moj nasvet, ki sem ga objavil 25. maja 2005. Naslov?
100 najbolj seksi deklet v letu 2005 in brezplačno pivo! Si upate ne klikniti za nadaljevanje zgodbe? :)
100 najbolj seksi deklet v letu 2005 in brezplačno pivo!
Prejšnjo sredo sem na poti iz Ljubljane v Maribor kupil revijo FHM.
Prvič v življenju.
Zakaj sem se odločil za nakup revije za moške?
Ker sem ob nakupu revije dobil ZASTONJ PIVO;
Ker me je pritegnil naslov - 100 najlepših deklet v letu 2005;
Ker sem za 790 SIT dobil poceni primer obratnega marketinga, ki ga bom potem "prodal" bralcem mojih brezplačnih marketinških nasvetov.
Kaj se torej lahko naučimo iz moje investicije?
Prodajo izdelka ali storitve lahko povečate tako, da brezplačno priložite nekaj, kar bodo vaše stranke znale ceniti. Bralci moških revij vsekakor cenijo brezplačno pivo. Razmislite, kaj bi lahko svojim strankam podarili vi.
Revija za pivo ni plačala nič. Pivovarna je morda celo kaj plačala, da je kupcem revije lahko podarila pivo. Mar ne bi bilo lepo, če bi tudi vi darila za svoje stranke dobili kar brezplačno?
Piva ne dobiš na bencinski črpalki, kjer kupiš revijo, temveč se je ponj treba odpraviti v Spar. Tako trgovino obišče več strank. Pomislite, kdo bi lahko k vam usmeril vaših izdelkov lačne stranke.
Opisana akcija je dobra za revijo, ker je s pomočjo brezplačnega piva prodajo več. Dobra je za pivovarno, ker tako bralce "prisilijo", da poskusijo novo vrsto piva. Od vsega skupaj pa ima korist tudi trgovska veriga, saj se po njihovih trgovinah sprehodi več strank.
Odličen primer obratnega marketinga (motivacija za nakup revije je brezplačno pivo, ne le vsebina revije). In odličen primer sodelovanja treh podjetij. Pa naj še kdo reče, da slovenska podjetja nočejo sodelovati med seboj.
Revijo sem potem tudi prelistal ...
In naletel na še eno marketinško oziroma PR lekcijo. Za najbolj seksi Slovenko so izbrali Anjo Tomažin, voditeljico nedeljske popoldanske oddaje na nacionalni televiziji. Je verjetnost, da bo o izboru poročala RTS večja, če izberejo njihovo voditeljico, ali če bi izbrali kakšno drugo lepotičko? Vse jasno, kajne? ... Morda kar malo preveč prozorno, ampak deluje.
Marketinške lekcije so vsepovsod. Samo opaziti jih morate. Priporočam redno gledanje TV prodaje, branje Lady, Cosma in podobnih revij. V prihodnje raje skrbno pregledujte tudi letake, ki jih vsak dan dobivate v poštne nabiralnike. Nikoli ne veste, kje vas čaka naslednja zmagovita ideja.
Kako naj vas tokrat zvabim na www.lisac-lisac.si ?
Uporabim lahko podobno metodo, kot jo opisujem v tokratnem nasvetu.
Namesto da vam pripovedujem o množici koristnih člankov, ki jih lahko najdete na naši spletni strani, vam lahko preprosto povem, da sem bil na kraljevi poroki v Angliji in da sem slikal princa Charlesa z nevesto. Od blizu.Kliknite za sliko.
Čarovnija?
Če vas zanima, kako samo z dvema prstoma držim v roki preko 850 strani hudo dobrih marketinških nasvetov, pa boste morali klikniti tukaj. Da, 850 strani na formatu A4, samo z dvema prstoma. Poglejte sliko.
Lep pozdrav,
mag. Aleš Lisac
p.s. Če se boste udeležili najbolje prodajane marketinške delavnice v Sloveniji (111 ponovitev, več kot 4500 udeležencev), ne boste dobili le brezplačne pijače. Dodali bomo še kosilo in darila v vrednosti več kot 200 evrov. S seminarja pa boste odšli z vsaj eno zmagovito idejo za povečanje prodaje in dobička. 100% garantirano!
= = >
tehnologija dela čudeže; pa tudi kdor že prebira KPK in upošteva kakšen nasvet je sigurno naredil vsaj 1 čudež, na bilokaterem področju.. .
=D