Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Tested Advertising Methods
-
Dobre knjigeKomentarji: 2 19.03.2007
"THEY LAUGHED WHEN I SAT DOWN AT THE PIANO, BUT WHEN I STARTED TO PLAY!-"
To je naslov enega najuspešnejših oglasov v zgodovini oglaševanja. John Caples je pri svojih 25 letih (davnega leta 1925) začel z novo šolo oglaševanja.
V knjigi boste našli zgodovinske primere, ki jih drugi avtorji citirajo znova in znova. V knjigi boste našli natančna navodila kako sestaviti oglas, ki deluje. Našli boste tudi recimo 20 primerov testiranih oglasov, od katerih je bilo 10 uspešnih, 10 pa ne - tako malo za ugibanje in preverjanje marketinške intuicije.
Recimo primerček za vas, pa ugibajte:
A)
- Slika srečnega para, ki se z avtom odpravlja na izlet
- Naslov: A vacation that lasts the rest of your life
- Ponudba: Free booklet: "Retirement Income Plan"
B)
- Brez slike
- Naslov: How you can retire on a guaranteeed income for life
- Ponudba: Free booklet: "Retirement Income Plan"
Ena od teh dveh verzij je bila zelo uspešna, druga pa neuspešna. No?
Komentarji:
- 17.09.2007 @ 19:07 Matej
- prva saj vpliva na čustva :) je res ? :D
- 04.03.2009 @ 01:37 Ana
- Jaz pravim, da je bila uspešna druga. Vsi bi radi verjeli v čustva in sončni zahod, ampak v drugi je pa omenjen denar, to pa ni kar tako.