Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dolžina je pomembna - 2.0
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 19 12.03.2007
Primerek mojega malo daljšega pisma: http://www.lisac.si/uploads/sugar_pismo.pdf
To ni moje najdaljše pismo ... Vsi, ki ste ga do sedaj videli, ga hvalite. Ampak ali bo prodajalo? :)
Kot rečeno, daljša pisma običajno premagajo krajša!
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Tekmovalci pa tudi kmalu dobite rezultate in novo nalogo.
Odstotek odziva zna biti med 1,5 do 2%. Ce bo skupina prejemnikov mocno tarcena (iz naslova prodajnega pisma je to kar precej siroka skupina) in ce bodo testirane razlicne variacije prodajnega pisma (ne vsebine - razlicne postavitve delov tekstov npr.) celo nad 2%.
P.S.: Edino kar bi izpostavil je 100% garancija na zadovoljstvo, katero pa mislim da tako ali tako nudite za vse vase seminarje.
Če je v vašem poslu odziv tako uspešen, potem verjemem da "blogate" z Bahamov...
A brez skrbi - še višji odstotek se da doseči - tudi v Tunguziji.
Morda pa sama preveč dopisov, ki znajo biti bolj narave neželene pošte pošiljate?
Madame skeptična - verjamem da bi v primeru spremembe vašega nickname-a , bila odzivnost vaših prodajnih pisem večja - že samo zaradi miselne naravnanosti.
P.S. iz Bahamov: Direct marketing professionals don´t guess. They base their decisions on statistics and calculate what their return on their investment will be. They rarely get it wrong because of what is known as split testing or test runs.