Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Helena Blagne kuha
Marketing
Komentarji:   9 08.03.2007

V kuhinji Svea seveda. Oglas je odličen, ker si ga bo zaradi Helene zapomnilo več ljudi. Oglas je dober, ker gre za obliko priporočila. »Če Helena kuha v tej kuhinji, bo super tudi za nas« - tako naj bi razmišljale potencialne stranke. In tudi razmišljajo. Saj nam je vsem jasno, da je Helena za to priporočilo nekaj dobila, recimo hud popust pri kuhinji, ampak vseeno. Priporočila znanih osebnosti so močno marketinško orodje.

helena

V Sloveniji še premalo uporabljamo t.i. »celebrity marketing«. Znane osebnosti – ob pravilni uporabi povečujejo prodajo izdelkov in storitev. Posebnost Slovenije, ker smo pač majhni, je, da so slovenske »znane« osebnosti dokaj poceni. Od €500 naprej, včasih tudi v obliki izdelkov, storitev, skratka, da se kompenzirati.


Dodaj komentar


Komentarji:

08.03.2007 @ 10:32 Anita
Res ne vem, kako se Slovenke kaj poistovetijo s Heleno v kuhinji ... meni se Helena v kuhinji zdi smešna ... in tudi, zakaj sploh rabi dve kuhinji
08.03.2007 @ 11:12 Žan Nekrep
Anita znane osebnosti delujejo! NE gre za to, kako se slovenci in slovenke poistovetijo, ampak da Helana uporablja kuhinjo SVEA in si mislijo, če jo znana osebnost (Helana) uporablja potem že mora biti na tej kuhinji nekaj... :) :)
08.03.2007 @ 13:41 Jasna
morda bo znal guru povedati za kakšen primer slabo uporabljene slavne osebnosti v te namene, mislim, da se je že dogajalo (in se še)
08.03.2007 @ 15:01 Peter
Hm, verjetno je odvisno kam ciljaš, da potem tako osebnost tudi zbereš, a ne?
08.03.2007 @ 17:46 Žan Nekrep
Sem naredil kr tiskarskih napak - Helena ne pa Helana hehe :)
08.03.2007 @ 19:01 Milka
Aleš, a Helena po naključju kuha ravno na 8. marec?
09.03.2007 @ 09:59 ana
sem ravno zasledila, da je Jessica Simpson delala reklamo za Pizza Hut, sedaj pa se je izkazalo, da je deklica v resnici alergična na številne sestavine, ki so v pici. Bojim se, da tudi Helena v resnici bolj malo kuha
09.03.2007 @ 14:08 Peter
Michael Jackson, ko je delal/snemal reklamo za Pepsi, se pločevinke sploh dotaknil ni. Ne mara pepsija in ni se hotel dotaknit pločevinke. In temu možakarju so plačali mislim da okrog 50 milj. $ za snemanje reklame. :-) To sem enkrat slišal v enem avdio programu.
15.03.2007 @ 10:10 Barbara
JASNA ... jaz ti vem povedati en primer slabe reklame ... kjer je "nastopal" Primož Peterka:
V Mariboru je na eni stavbi ( približno 4-5 nastropna ) visel plakat CELOTNE višine stavbe. Na plakatu pa Peterka s čajem v rokah. Tako antipatične reklame še v življenju nisem videla in ko si sama kupujem čaj te znamke enostavno NE kupim, ker vsakič vidim 20 m visokega Peterko, ki me gleda s tistim prisiljenim nasmehom. Neprijetno.
na vrh