Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj "Ali pa vrnemo denar ..."
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 23.02.2007
»15 minutni marketing«
V nedeljo sem prespal v hotelu Ibis, v poljskem mestu Lodz. Na nočni omarici v sobi me je pričakal ličen prospekt, na katerem je z velikimi črkami pisalo, da bodo prej kot v 15 minutah izpolnili vsako mojo željo.
Ali pa oni plačajo nočitev!
Nekaj podobnega sem pred leti videl v ZDA, kjer so nam v restavraciji ponudili »15 minutes lunch«. Natakarica je na mizo prinesla veliko štoparico. Če v 15 minutah ne bi dobili naročene hrane in tudi računa, nam kosila ne bi bilo treba plačati.
Dve zelo natančni, jasno in glasno izraženi obljubi.
Prospekt v hotelu Ibis mi je všeč. Ker ni namenjen samo gostom, pač pa tudi zaposlenim v hotelu. Zaposleni vedo, kaj je njihova naloga. Vedo, kaj svojim gostom javno in z velikimi črkami obljubljajo. Vedo, da morajo gostu pomagati – in to prej kot v 15 minutah.
Gostje smo seveda zadovoljni. Ker vidimo, da se trudijo. Ker vemo, da se bodo potrudili, ker vemo, da bodo reagirali hitro, vsekakor prej kot v 15 minutah.
V hotelu Ibis itak kakšnih hudih želja nimaš. Gre za skromen hotel, kjer prespiš, poješ zajtrk in se odpraviš na delo … Ampak skromna oprema in majhna soba vsekakor ne pokvarijo vtisa. Vsi zaposleni se trudijo. Prijazni so, vidi se, da vsi natančno vedo, kaj je njihova naloga. 15-minutna obljuba je le še pika na i.
Komentarji:
- 03.03.2007 @ 19:45 tash
- V takem hotelu bi z veseljem prespala. Pravzaprav ne gre za teh 15 min, temveč za dejstvo, da stranke ne pustiš v negotovosti (kot pravi marketinški guru:)) Po mojem se nihče ne bi preveč jezil, če bi bil postrežen 5 min kasneje, kot obljubljeno; važno je, da veš, koliko boš čakal, torej 15 min zagotovo :)