Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj "Ali pa vrnemo denar ..."
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 23.02.2007

»15 minutni marketing«

V nedeljo sem prespal v hotelu Ibis, v poljskem mestu Lodz. Na nočni omarici v sobi me je pričakal ličen prospekt, na katerem je z velikimi črkami pisalo, da bodo prej kot v 15 minutah izpolnili vsako mojo željo.

ibis


Ali pa oni plačajo nočitev!

Nekaj podobnega sem pred leti videl v ZDA, kjer so nam v restavraciji ponudili »15 minutes lunch«. Natakarica je na mizo prinesla veliko štoparico. Če v 15 minutah ne bi dobili naročene hrane in tudi računa, nam kosila ne bi bilo treba plačati.

Dve zelo natančni, jasno in glasno izraženi obljubi.

Prospekt v hotelu Ibis mi je všeč. Ker ni namenjen samo gostom, pač pa tudi zaposlenim v hotelu. Zaposleni vedo, kaj je njihova naloga. Vedo, kaj svojim gostom javno in z velikimi črkami obljubljajo. Vedo, da morajo gostu pomagati – in to prej kot v 15 minutah.

Gostje smo seveda zadovoljni. Ker vidimo, da se trudijo. Ker vemo, da se bodo potrudili, ker vemo, da bodo reagirali hitro, vsekakor prej kot v 15 minutah.

V hotelu Ibis itak kakšnih hudih želja nimaš. Gre za skromen hotel, kjer prespiš, poješ zajtrk in se odpraviš na delo … Ampak skromna oprema in majhna soba vsekakor ne pokvarijo vtisa. Vsi zaposleni se trudijo. Prijazni so, vidi se, da vsi natančno vedo, kaj je njihova naloga. 15-minutna obljuba je le še pika na i.


Dodaj komentar


Komentarji:

03.03.2007 @ 19:45 tash
V takem hotelu bi z veseljem prespala. Pravzaprav ne gre za teh 15 min, temveč za dejstvo, da stranke ne pustiš v negotovosti (kot pravi marketinški guru:)) Po mojem se nihče ne bi preveč jezil, če bi bil postrežen 5 min kasneje, kot obljubljeno; važno je, da veš, koliko boš čakal, torej 15 min zagotovo :)
na vrh