Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zrcalce, zrcalce ...
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 20 21.10.2006
Marketinške nagrade
Zrcalce, zrcalce na steni, povej, katera najlepša (spletna stran) v deželi je tej …
Nisem ljubitelj marketinških nagrad. Priznam. Zato ne, ker gre večinoma za lepotna tekmovanja, na katerih zmaga lepotica, ki je v sorodu z nekom iz komisije.
Poglejmo si lep slovenski primer. Zgodil se je prejšnji teden.
V podjetju Uspeh so si izmislili nagrado Minerva. Nagrado, ki ocenjuje uporabnost spletnih strani. Dobra zamisel.
Če le ne bi ravno že na prvi podelitvi te nagrade zmagala spletna stran, ki so jo izdelali v podjetju Uspeh. Pogledali so se v ogledalo in ugotovili, da so sami najlepši.
Uspeh pa tak …
Zmagovita spletna stran je res dobra, enostavna (www.zdravilisce-lasko.si).
Če organiziraš tekmovanje za lepotico lokalnega bazena, se vam ne zdi, da ni preveč higienično, če zmaga tvoja žena? Izmed več sto tisoč slovenskih spletnih strani sta se v finale Uspehovega izbora uvrstili dve strani, ki so ju izdelali oni sami. In kot že rečeno, so tudi glavno nagrado pobrali kar sami.
Uspeh pa tak …
Hudobna kraljica v Sneguljčici je imela problem z zrcalcem, ki je govorilo resnico. Namesto da se je spravila nad Sneguljčico, bi se lahko prijateljsko pogovorila z zrcalcem in mu naročila, kako mora glasovati … Podobno kot to počnejo na večini lepotnih tekmovanj …
Uspeh je zgolj ponovil recept večine lepotnih tekmovanj takšne ali drugačne vrste.
Sicer pri Uspehu v glavnem govorijo in delajo prave stvari. Tudi če se boste prijavili na kakšen njihov seminar, ne boste naredi napake. Morda bodo drugo leto, ko bodo še malo starejši, pametnejši in bolj izkušeni, v zrcalu le uzrli še koga drugega …
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Upam, da si prebral pravila po katerih je komisija prišla do nagrade in videl tudi, da člani komisije, ki so sodelovali pri katerem projektu niso ocenjevali tega projekta.
Za vsem skupaj pa je bila še Mediana kot neodvisna zbirateljica ocen komisije.
Lp
Robert Rolih, direktor Uspeh d.o.o.
Lp, Marko Maher
spletnaPOSTAJA d.o.o.
p.s. drugače vse pohvale Robertu in ekipi (pa čeprav ste konkurenca:) za hiter in uspešen prodor na trgu izdelovalcev spletnih strani, samo tale je bila pa res brca v temo.
Lahko pa smo narediti tisto kar smo naredili: naredili izbor popolnoma transparenten in neodvisen od tistih, ki so sodelovali pri kateremkoli projektu, ki je bil v izboru.
Torej: napaka, brca v temo? Težko rečem, glede na transparentnost glasovanja, ki ga je zagotavljala agencija Mediana in na to, da sam nisem ocenjeval projektov, kjer sem sodeloval.
Kdo je bil organizator konference ni pomembno, če imaš takšen sistem izbora.
hehe sala, sej ne mislim resno, malo moram drezati v to :)
Aleš, Robert Vam je lahko samo hvaležen za reklamo. A, ne? :)
Renata
gessmajice.si
OK, moji kriteriji ocenjevanja so mogoce strozji, kot pri vecini, ampak pri Minervi bi se mi zdelo najbolj posteno, ce bi po pregledu vseh prispelih prijav tekmovanje preprosto odpovedali.
Zal, ampak ce je na tekmovanju o uporabnosti vecina strani, ki nekaj prodajajo, brez kakrsnihkoli transakcijskih moznosti (npr. rezervacija bivanja), potem si pac v nobenem pogledu ne zasluzijo kakrsnekoli zmage ali omembe, ce govorimo u uporabnosti. Kot internetni uporabnik pricakujem moznost vsaj nekaksne transakcije --- ce tega ni, stran ni uporabna. Period.
Pa se komentar Janu --> s tem se pa nikakor ne morem strinjati. Ce govorimo o vizualni kreativnosti, je ta obicajno najvecja smrt za spletno mesto --- ce seveda govorimo o uporabnosti. Sablone delujejo.
Ta izjava se mi zdi zgrešena, "čist mem". Seveda se da združiti kreativnost z visoko stopnjo uporabnosti - je pa res, da to ni tako lahko, da bi uspelo kar vsakomur, ki se ima za oblikovalca..
Bom jutri malo pobrskala med svojimi "favorites" in prilepila kakšen link kot primer dobre prakse