Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prodajajte dražje - 4. del
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 19.02.2007
Eden od načinov, kako povečati vrednost izdelku, je da ga RAZSTAVITE.
V hotelu Domina so mi bruschete postregli razstavljene. Dodatno delo, ki sem ga imel z mazanjem na kruh, mi ni prineslo nobenega popusta ...
V dragih restavracijah naročite zrezek in na krožniku dobite zrezek. Ostalo je "dodatna oprema", ki jo tudi dodatno plačamo.
Če greste v Tivoli na Horsa z vsemi prilogami, dobite eno okusno mešanico vsega - nobenih doplačil za omake. In cel komplet je še cenejši, kot razstavljene bruschete. Priznajte, da je marketing zabavna igra. Prodajtati dražje pa spet ni tako težko, kot si nekateri mislijo.
...
(Mah, non è che non le mangeranno), Ma proprio chè quei sapori non mi piacciono nemmeno un pò, non le mangerei nemmeno sotto tortura di Alessio =D
=D