Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prodajajte dražje - 4. del
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 19.02.2007

Eden od načinov, kako povečati vrednost izdelku, je da ga RAZSTAVITE.

domina

V hotelu Domina so mi bruschete postregli razstavljene. Dodatno delo, ki sem ga imel z mazanjem na kruh, mi ni prineslo nobenega popusta ...

V dragih restavracijah naročite zrezek in na krožniku dobite zrezek. Ostalo je "dodatna oprema", ki jo tudi dodatno plačamo.

Če greste v Tivoli na Horsa z vsemi prilogami, dobite eno okusno mešanico vsega - nobenih doplačil za omake. In cel komplet je še cenejši, kot razstavljene bruschete. Priznajte, da je marketing zabavna igra. Prodajtati dražje pa spet ni tako težko, kot si nekateri mislijo. 

 


Komentarji:

19.02.2007 @ 12:06 ninočka
Tole me spominja na mehiško restavracijo nekje v/pri Kranju (ne vem če sploh še obstaja) ... naročil si tortilje in dobil SAMO tortilje. Vse omake, dodatke, solate, riž, vse, čisto vse si moral naročiti posebej. Seveda je bila cena tudi zelo osoljena. Veliko bolj so mi všeč mehiške restavracije, ki imajo celoten izbor jedi, "ki paše skupaj" že kar skombiniran in se ti ni treba ubadati s tem kaj boš jedel poleg suhih tortilj. Če je cena zato kaj višja ne vem. Je pa zato storitev boljša. Vsaj pri hrani je tako.
20.02.2007 @ 20:49 natalie
ne vem, ali bi Italijani tole z "razstavljenimi" brushettami razumeli ... no, morda, jedli pa jih zagotovo ne bi ...
21.02.2007 @ 18:18 Super Tine
È vero!
...
(Mah, non è che non le mangeranno), Ma proprio chè quei sapori non mi piacciono nemmeno un pò, non le mangerei nemmeno sotto tortura di Alessio =D
=D
na vrh