Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Andy Bounds
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 16.02.2007

Pravkar sem se vrnil iz Trevisa. Andya sem peljal na letališče. Še en odličen seminar, še ena velika skupina zadovoljnih podjetikov. Od danes naprej bodo prodali več in z manj truda.

andy

Priznam, jaz največ odnesem od pogovorov s kolegi guruji, ki jih vabim v Slovenijo. Plačam večerjo, jih peljem z in na letališče in mi priznajo vse kar vedo o poslu :) No zadeva deluje tudi v obratni smeri ...

Dva Andyeva nasveta za takojšnjo uporabo:

1. pokličite nekaj svojih strank in jih vprašajte zakaj kupujejo pri vas, vprašajte jih kakšne koristi vidijo pri poslovanju z vami. Ni pomembno, kaj se vam zdi koristno za stranke, pomembno je, kaj mislijo stranke.

2. "Zlato pravilo prodaje"? Ko enkrat stranka reče DA, utihnite!

Še več Andyevih nasvetov, tudi brezplačno na www.andybounds.com

 


Dodaj komentar


Komentarji:

16.02.2007 @ 19:15 Peter
Deluje v obratni smeri. A na tak način: "Plačam (Aleš) večerjo, te peljem z in na letališče in TI priznam vse kar vem o poslu (marketingu)..." He he he. :-)) Jaz sem, ZA. :-))
19.02.2007 @ 21:38 tashhhhh
Moram priznati, da se ne spomnim, kdaj sem nazadnje nepremično sedela in poslušala nekoga tako dolgo časa. In pozor: vsebine predavanja še vedno nisem pozabila. Vem več kot to, da je Andyjeva mati slepa :)
Andy, kapo dol.
na vrh