Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Cilj pisanja?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 09.02.2007
Kolikokrat naj še povem ... edini cilj oglaševanja je PRODATI! Ne, na prav noben izgovor, ne pristanem. Če oglas ne prodaja, ni dober in pika. Pa kaj potem, če so oglas vsi opazili, prodaje pa ni? Pa kaj potem, če je ljudem všeč, kupujejo pa ne?
Preden objavite naslednji oglas, si zamislite, da je od tega oglasa odvisno, ali bodo vaši otroci jutri jedli, ali ne. Jim boste privoščili en lep, zdrav, topel obrok, ali boste raje še naprej modrovali o priklicu, utrjevanju blagovne znamke in podobnem? Otroci bodo pa lačni jokali ...
Pa še ena na temo tekstov in cilja pisanja. Ker je bil včeraj kulturni praznik, preberite nekaj izpod peresa Srečka Kosovela:
»Honorarji so lahko različni: veliki ali majhni ali pa jih sploh ni. Taki so, da z njimi ne moreš živeti, umreti pa ravno tako ne, kajti škoda bi bilo pustiti to, kar pričakuješ. Res je to: honorar je cilj pisanja. Naj govorijo vsi umetniki, kar hočejo, o popolnosti svojih umetnin, kar hočejo, o popolnosti in poti k popolnosti, honorar je vendar sladka beseda.«
Komentarji:
- 09.02.2007 @ 09:58 Zvone
- Srečko, kapo dol! Svaka čast, dobro si napisal.
- 09.02.2007 @ 10:02 Aleks
- Na televiziji sem slišal en dober komentar: Prešeren je pisal tako dobre tekste, da je prepričal cel slovenski narod. Ni pa bil uspešen pri svoji ciljni skupini ...deklice mu ni uspelo osvojiti. Slab marketing?
- 11.02.2007 @ 22:46 natalie
- Srečko je veliko vedel ... honorar je res najslajša beseda, čeprav tega priznani pesniki za noben honorar ne bi priznali, kajne?