Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Cilj pisanja?
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 09.02.2007

Kolikokrat naj še povem ... edini cilj oglaševanja je PRODATI! Ne, na prav noben izgovor, ne pristanem. Če oglas ne prodaja, ni dober in pika. Pa kaj potem, če so oglas vsi opazili, prodaje pa ni? Pa kaj potem, če je ljudem všeč, kupujejo pa ne?

Preden objavite naslednji oglas, si zamislite, da je od tega oglasa odvisno, ali bodo vaši otroci jutri jedli, ali ne. Jim boste privoščili en lep, zdrav, topel obrok, ali boste raje še naprej modrovali o priklicu, utrjevanju blagovne znamke in podobnem? Otroci bodo pa lačni jokali ...

Pa še ena na temo tekstov in cilja pisanja. Ker je bil včeraj kulturni praznik, preberite nekaj izpod peresa Srečka Kosovela:

»Honorarji so lahko različni: veliki ali majhni ali pa jih sploh ni. Taki so, da z njimi ne moreš živeti, umreti pa ravno tako ne, kajti škoda bi bilo pustiti to, kar pričakuješ. Res je to: honorar je cilj pisanja. Naj govorijo vsi umetniki, kar hočejo, o popolnosti svojih umetnin, kar hočejo, o popolnosti in poti k popolnosti, honorar je vendar sladka beseda.«


Komentarji:

09.02.2007 @ 09:58 Zvone
Srečko, kapo dol! Svaka čast, dobro si napisal.
09.02.2007 @ 10:02 Aleks
Na televiziji sem slišal en dober komentar: Prešeren je pisal tako dobre tekste, da je prepričal cel slovenski narod. Ni pa bil uspešen pri svoji ciljni skupini ...deklice mu ni uspelo osvojiti. Slab marketing?
11.02.2007 @ 22:46 natalie
Srečko je veliko vedel ... honorar je res najslajša beseda, čeprav tega priznani pesniki za noben honorar ne bi priznali, kajne?
na vrh