Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kam investirati?
Dnevnik guruja
Komentarji:   15 01.02.2007

Spomnil sem se zapisa v knjigi Commonsense Direct Marketing, avtorja Draytona Birda.

Drayton pravi, da ima 1 funt investiran v zaposlene, enak učinek kot 10 funtov investiranih v prodajno mrežo in enak učinek kot 100 funtov investiranih v pridobivanje kupcev.

Dragi kolegi podjetniki, kam boste investirali naslednjih nekaj tisoč evrov?


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
01.02.2007 @ 20:29 Super Tine
Se strinjam z Draytonom.
02.02.2007 @ 08:45 natalie
Drayton tudi pravi, da je svoje zaposlene treba prej izobraziti, preden se nam njihova zaposlitev sploh splača – tedaj pa postanejo že redki in zelo zaželeni na trgu delovne sile ... po zdravi pameti je to dvorezen meč, kajne?
02.02.2007 @ 09:55 miran
Glede kadrov je res, da je včasih potrebno z lupo pri belem dnevu iskat... Ko pa najdeš, je lahko še tako dober, ga je potrebno ''strenirat'', vsako podjetje ima svoj koncept in način delovanja.
Ves čas je potrebno vlagati v zaposlene... Res je dvorezen meč, da ko je dober, še boljši, še bolj..., da ga zvabi kdo drug, odide sam... Zato je dobro lebdeti nad zaposlenimi, saj lahko vsak trenutek kdo zamenja...
Tukaj pa že, kako obdržati ljudi, kako jih motivirati, s čim jih ''kupiti''...

Torej kam vlagati eurote? V zaposlene in v kupce, ki so že vaši/naši... potem pa v nove...
02.02.2007 @ 11:22 Blaž
Kako naj investiram 1 funt v dobrega zaposlenega, ki bo zgradil prodajno mrežo 10 takih, ki bodo vsi usmerjeni v prodajo in v kupca. To je potem prava investicija.
02.02.2007 @ 12:06 lili_ja
Human resorce management je eden izmed pomembnejših delov podjetja. Četudi imaš izjemno dober izdelek, izvrstno trženje, brez dobro usposobljenih zaposlenih bo propadel tudi še tako dobro zasnovan posel. Tehtnica pa se seveda nagiba enkrat v eno, drugič v drugo stran, katera prevaga ...
02.02.2007 @ 15:58 Maja
Bom začela pri koncu pri koncu in se vprašala koliko so moji zaposleni sploh vredni?
Zaposleni s svojim znanjem in pravilno izbrano motivacijo so pomemben kapital, v katerega moram vlagati in ga razvijati Le usposobljeni in motivirani kadri so strateško bogastvo in pogoj uresničevanja mojih razvojnih načrtov. Torej je odgovor na dlani.
02.02.2007 @ 19:02 Danilo
Ljudje so ključ za uspeh, za pultom in pred njim, oboji enakovredno pomembni.
02.02.2007 @ 19:45 Peter
Eni imate srečo, da delate v tako odličnih firmah, ki toliko delajo s svojimi zaposlenimi. A me kdo od vas zaposli?
03.02.2007 @ 10:51 Danilo Kozoderc
Težava je v tem, da se investicija v zposlene ne vidi takoj in se seveda tudi takoj ne povrne. Vsi pa imamo vsaj občasno težave pri dojemanju dolgoročne uspešnosti in učinkovitosti. Gledati daleč pa je težko. Lotevati se stvari, ki so sicer pomembne ne pa nujne še težje.
Drži! Vlaganje v zaposlene se splača, kot se tudi splačajo ostala vlaganja, ki sodijo v področje družbene odgovornosti podjetij. Splača pa se seveda na daljši rok.
03.02.2007 @ 11:31 Gjera
Preprosto.
Zaposleni je vreden (ima plače) točno toliko, kolikor firmo boli njegov odhod. So rahle izjeme pri tem pravilu, ampak načeloma je to-to.
Se pa splača vlagat v znanje zaposlenih - vsekakor.
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh