Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Šamponi
Marketing
Komentarji:   5 29.01.2007

V soboto sem pregledal celo vrsto šamponov v drogeriji. Marketinška inšpekcija ... :)

Zanimala so me navodila za uporabo. Iskal sem namreč enega najboljših prodajnih stavkov vseh časov, ki se glasi približno takole:

"Šampon nanesite na glavo, glavo umijte, nato dobro sperite in postopek ponovite." Nekaj podobnega so včasih zapisali na večino šamponov. Danes nič več. So danes šamponi toliko boljši, da je dvakraten nanos nepotreben in škodljiv? Ali pa so na ta magični stavek preprosto pozabili. "Postopek ponovite", lahko proizvajalcu šampona dolgoročno prodajo poveča za četrtino, polovico, morda še več.

Besede prodajajo! Pomembno je kaj rečete in kaj zapišete. Tudi droben tisk na embalaži je pomemben.

 


Dodaj komentar


Komentarji:

29.01.2007 @ 18:04 Miha
Mogoče malce off topic:
Bojim se, da ljudje danes več nimajo časa, da prebirajo drobni tisk (dober primer so pogodbe, ki jih je pred leti sklepal Orion).
Informacij in drobnih tiskov je v naših življenjih enostavno MNOGO preveč in od dreves ne vidimo gozda, pa naj gre za zabavo, novice, pogodbe, ali navodila.

Žebelj v krsto so zabili tudi novi načini komunikacije: sms sporočila, e-maili, chati, messengerji in ne nazadnje blogi.

Ali res mislite, da imamo dovolj časa, da kvalitetno uporabljamo vse omenjene načine komuniciranja? Kot oseba 50+ vam zagotavljam, da ga nimamo...
29.01.2007 @ 18:38 ervinator
Nekateri drobnega tiska pri navodilih na šamponih ne bodo prebrali. Nekateri bodo prebrali, vendar ne upoštevali. Nekateri pa bodo prebrali in upoštevali. Če bi vsi prebrali in upoštevali navodilo o ponovitvi postopka, bi se prodaja povečala za 100 %. Ker pa temu ni tako, bi se zaradi drobnega tiska prodaja povečala, recimo, za približno 50 %.
30.01.2007 @ 08:21 Aleš
Ali pa za 3.4%, saj je vseeno. Kratek stavek nič ne stane, prinese pa lahko veliko €€€, LP
02.02.2007 @ 12:01 Nas 3 :)
Garantirana učinkovitost! Podobna zadeva je bila z Aspirinom ... kako povečati prodajo, so se spraševali? Pa je prišel Ogilvy (car) v sobo, kjer so potekale predstavitve predlogov, prinesel kozarec vode in škatlico aspirinov, ter dal genialen predlog: zakaj ne bi v oglasih namesto enega aspirina prikazali, da ob glavobolu vzameš 2 aspirina!!!! O tem, koliko se je povečala prodaja, ne bomo zgubljali besed. Simple ... podoben učinek pri žvečilnih gumijih; vzemi 2!!
Kako malo je včasih potrebno ...
02.02.2007 @ 23:41 Blaž
Take stavke bi morali dati v večji tisk, na pa v droben!!!
na vrh