Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Žalostne kurbe mojega življenja
Dobre knjige
Komentarji:   1 26.01.2007

Žalostne kurbe mojega življenja
gabriel

The year I turned ninety, I wanted to give myself the gift of a night of wild love with an adolescent virgin. I though of Rosa Cabarcas, the owner of an illicit house who would inform her good clients when she had a new girl available. I never succumbed to that or to any of her many other lewd temptations, but she did not believe in the purity of my principles. Morality, too, is a question of time, she would say with a malevolent smile, you'll see.


Tole je uvod v knjigo, ki jo je napisal Gabriel Garcia Marquez. Zanimivo počitniško branje. Knjigo so imeli v hotelu, kot del zbirke “lost and found”. Uvod je seveda pritegnil mojo pozornost. In ženino tudi. In na koncu je bila knjiga celo bolj všeč ženi kot meni …

Aja, ne glede na to, kaj si mislite, avtor je dobitnik Nobelove nagrade za književnost. Prevod v angleščino je odličen, malo mi je žal, ker nisem imel slovarja s sabo, angleščina je kar zahtevna …

Knjiga je na voljo tudi v slovenščini, pri založbi Učila Tržič!

Marketinški nauk? Odličen uvod, ki bralca prisili, da bere naprej. Kaj pa naša prodajna pisma? Je uvod tudi tako dober, da bralec nikakor ne more prenehati brati? Zapomnite si, glavna naloga naslova v prodajnem pismu, ali oglasu je, da bralca pripravi do tega, da začne brati uvod. Glavna naloga uvoda je, da bralca prisili, da prebere drugi odstavek, itd.

Dragi moji, besede prodajajo!

Dodaj komentar


Komentarji:

29.01.2007 @ 18:15 Miha
Ja, prodajajo besede, pa seveda tudi fotografije, kot ste že sam nekajkrat omenil.
Žal pa prodaja tudi provokacija, ali pa prevsem ta. Da ne boste mislili, da sem kakšen moralist, daleč od tega. Prej obratno.
Sem pa prepričan, da bo prej kot v desetih letih tak provokativen naslov imelo vsaj 30% knjih, da bo takrat vsaj v vsakem drugem gledališkem delu videti goloto, če ne še kaj več, ter da bo v hollywoodskih filmih čedalje več pornografskih scen...
Ste prebrali kdaj prilogo Dela imenovano Polet? Znotraj koristni nasveti o rekreaciji teku, testi tekaških čevljev itd., na naslovnici pa ženski akt...
Mislite, da bi ljudje vrgli Polet (ki ga ob nakupu Derla dobiš brezplačno) kar stran, če ne bi bilo spredaj tiste nagice?
Kot da ne obstajajo stotine milijonov boljših fotografij golote na internetu?
na vrh