Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Nemogoče
-
MarketingKomentarji: 2 23.01.2007
Veste, zakaj sem najuspešnejšo slovensko marketinško delavnico vseh časov poimenoval »Nemogoče«?
Nemogoče
Veste, zakaj sem najuspešnejšo slovensko marketinško delavnico vseh časov poimenoval »Nemogoče«?
Ker se vsaj sprva večina podjetnikov, direktorjev in odgovornih za marketing na moje čisto preproste predloge za povečanje prodaje in dobička odzove z začudenim izrazom na obrazu in stavkom: »Nemogoče, to pa pri nas ne bi delovalo!« Tisti, ki jih uspem prepričati, da vsaj poskusijo, vidijo, da sem imel prav, ostali pa še naprej živijo v zmoti. Kot je nekoč rekel Hennry Ford: »Če misliš, da je mogoče, ali če misliš, da je nemogoče – v obeh primerih imaš prav.«
Nedavni primer. Na vsaj 12 svojih predavanjih sem publiki zastavil vprašanje: »Kdo od vas je že ponovil dopust na istem kraju, drugače povedano, kdo od vas je vsaj dva poletna ali zimska dopusta preživel v istem kraju, istem hotelu, apartmaju? Običajno okoli 70% slušateljev dvigne roko. Z mojo sofisticirano anketo sem torej ugotovil, da se ogromna večina Slovencev rada vrača tja, kjer so se imeli fino.
In ker sem jaz tudi marketinški svetovalec, sem upravi ene od turističnih agencij predlagal, da vsem gostom zadnji dan dopusta ponudimo možnost po ugodni ceni kupiti počitnice v istem hotelu še za naslednji dopust. Brez tveganja za gosta seveda – če se premisli, nič hudega. Odgovor uprave: »Nemogoče, ne bi šlo, to je preveč komplicirano.«
Potem jim še povem primer ameriškega turističnega podjetja, ki vsako leto 30 in 70% gostov zadnji dan dopusta prepriča, da kupijo aranžma za naslednje leto. In spet odgovor: »Nemogoče, ne bi delovalo, problem s partnerji, z rezervacijami … kdo ve, kakšne bodo cene drugo leto, pa kdo bo to naredil, pa komplicirano je, pa prepozni smo, da s tem začnemo …«
No, potem, pa še naprej znižujte cene … Problem mojih nasvetov je le ta, da ne delujejo, če jih človek samo bere ali posluša. Treba je tudi kaj narediti …
Prvi korak do zanesljivo boljšega marketinga, do večjega zaslužka, je torej udeležba na delavnici Nemogoče, drugi pa akcija. Več o delavnici na http://www.delavnicanemogoce.com
Hennry Ford je imel prav, njegova misel še vedno drži in bo držala... Je pa on sam tudi dejal, da: ''Lahko naredimo avto v katerikoli barvi, dokler je ta barva črna.'' Prvi Fordi so bili samo črni :)