Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Pozor hud pes!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 10.01.2007
Besede so pomembne! Natančen opis pomaga. Več napisov z isto vsebino tudi. Se strinjate, da si bo vsak (pismen) lopov raje izbral lažjo tarčo?
Pes pride do ograje v treh sekundah, kaj pa vi?
Tole sem poslikal na jugu Floride, za vsak slučaj kar iz avtomobila …
Komentarji:
- 10.01.2007 @ 16:11 Super Tine
- Mogoče, pa kak lopov drugače razume sporočilo, mogoče se mu pa splača poskusiti priti na obisk, saj ob takem "reklamiranju" sigurno pomisli (kdor ne riskira, ne profitira), da mora biti nekaj zelo vrednega za ograjo, če jo čuva hud pes Fifi =)
- 13.01.2007 @ 01:16 Ales
- Tine, prava ciljna skupina za taksne napise so brezvezni tatovi, narkici, priloznostni brezdelnezi. In na tanksne ti napisi delujejo. Profiji pa itak naredijo domaco nalogo in natancno vedo, ali gre za buldoga ali fifija. :)