Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Obstajata dve vrsti lastnikov psov
-
Dobre knjigeKomentarji: 0 16.05.2013
Tudi tisti, ki psa nimate, ste verjetno opazili, da obstajata dve skupini lastnikov psov. V prvi so tisti, ki pse sprehajajo, v drugi pa tisti, ki se pustijo psom sprehajati.
Prvi svojega psa obvladajo, saj lepo mirno hodi zraven, povodec ni napet, pes se ne zaletava v mimoidoče ljudi in pse.
V drugi skupini pa so takšni, ki svojih psov ne obvladajo. Njihovi psi vlečejo enkrat na eno, drugič na drugo stran. Lajajo, ovohati želijo vsakogar. Običajno takšni psi ne pustijo svojih lastnikov v miru pojesti, saj jim je dovoljeno ždeti ob mizi, kjer vztrajno prosjačijo za hrano.
In še bi lahko naštevali. Sedaj pa k bistvu zgodbe. Tisti, ki znajo s psi, tisti, ki svoje pse obvladajo, so o pasji vzgoji prebrali kakšno knjigo, večina jih je obiskovala tudi v pasjo šolo. Ravno lastniki, ki najbolj obvladajo svoje pse, radi gledajo oddaje in berejo knjige o pasji vzgoji. Skratka, tisti, ki bi najmanj potrebovali še eno knjigo o pasji vzgoji, jo zanesljivo kupijo. In tako ima povprečen lastnik vzgojenega psa vsaj 10 knjig na temo pasje vzgoje.
Povprečen lastnik kužka, ki je prevzel nadzor nad svojim lastnikom, nad vso njegovo družino in bližnjo okolico, pa nima nobene knjige o pasji vzgoji.
Velika napaka, ki jo delamo prodajalci, je, da poskušamo prodati nekaj, kar nekdo potrebuje. NAPAKA. Prodajati moramo tisto, kar nekdo ŽELI.
Pravkar smo v naši založbi izdali knjigo o prodaji, ki je po mojem mnenju boljša od večine ameriških knjig na isto temo. Samo v svoji pisarni imam več kot tisoč knjig, večinoma na temo prodaje, zato vem, o čem govorim.
Kdo bo kupil to izjemno knjigo?
Tisti, ki že tako ali tako spremljate tovrstno literaturo. Dobri prodajalci. Tisti, ki si želite dodatnega znanja, dodatnih informacij. Žal ta knjiga ne bo prišla v roke tistim podjetnikom in prodajalcem, ki jo najbolj rabijo. Ampak tako pač je. Statistike in splošne zakonitosti težko spremenimo. Če spadate med tiste, ki že tako ali tako kupujete znanje o prodaji, je knjiga »Uživajmo v prodaji« pravo branje za vas.