Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zakaj bo šla danes zvečer na »Late night shopping?«
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 19.04.2013
Zakaj bo šla danes zvečer na »Late night shopping?«
Dobri prodajalci moramo razumeti, ZAKAJ kupci v resnici kupujejo. Zakaj bodo šle dame danes zvečer v BTC City na »Late night shopping«?
Kateri od spodnjih razlogov je pravilen?
a) Ker bodo v Emporiumu kupovale 15 % ceneje in torej veliko prihranile.
b) Ker bodo v več trgovinah ob nakupu dobile darilo.
c) Ker med tednom niso imele časa.
d) Ker bodo po ali med nakupom lahko v odprtih gostinskih lokalih kaj pojedle in popile.
e) Ker bodo lahko kupile številne izdelke, ki po današnjem dnevu ne bodo več na voljo.
f) Ker bo mož doma pazil otroke in bodo lahko v miru kupovale.
Nobeden izmed teh odgovorov ni pravilen!
Vsi našteti so samo racionalni razlogi, s katerimi bodo gospe in gospodične same sebi razložile, da res morajo iti po nakupih. Verjetno že veste, da je večina nakupnih odločitev čustvenih. Večino odločitev kupci sprejmemo zelo hitro in podzavestno.
Vse drugo je racionalno opravičevanje že sprejete odločitve.
Tiste dame, ki bodo nocoj kupovale, bodo kupovale, ker so se tako odločile.
Možni pravi razlogi pa so naslednji:
a) Da bodo prijateljicam in sodelavkam lahko povedale dobro ZGODBO.
b) Da se bodo med nakupovalnim pohodom in po njem ZMAGOVITO POČUTILE.
c) Da bodo lahko možu ali partnerju rekle, da so ODGOVORNE in so zapravile veliko manj, kot bi sicer.
d) Ukradle bodo nekaj uric za pobeg iz vsakdana, ki jih bodo preživele ležerno in sproščeno ob nakupovanju.
e) Nakupovanje bodo izkoristile za druženje s prijateljico in tako združile »prijetno« z »nujnim«.
Sicer pa je danes radijski voditelj na Valu 202 rekel, da je ta dogodek po njegovo »možganska lobotomija«.
Kakor koli že, zapomnite si, da ljudje vedno kupujemo iz dveh razlogov. Prvi razlog je tisti, ki se dobro sliši, drugi pa je tisti pravi, resnični razlog.