Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kako povečati ceno?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 20.03.2013
Na kakšen način povečati ceno, da bodo kupci z veseljem plačali več? Obstaja več načinov. Enega, ki je dokaj enostaven in učinkovit, lahko vidite v tem posnetku.
Specializacija, spoštovani moji. Sesalnik, ki čisti vse, je vreden na primer 100 evrov. Sesalnik, ki še posebej dobro čisti dlake za vašimi hišnimi ljubljenčki, pa je vreden vsaj 150. Čeprav gre v resnici za enak izdelek, z nekaj dodatki in živalskim imenom. Lahko tudi vi naredite kaj podobnega? Lahko naredite posebno verzijo izdelka, storitve za posebno ciljno skupino? Seveda lahko. Torej?! Če vas med drugim zanima, kako prodati več, dražje in ne da bi morali kupce prositi za naročilo, vam sporočam, da sem za vas pripravil novo in zelo poglobljeno delavnico o prodajnih strategijah. Na približno 8 straneh teksta pojasnim, za kaj točno gre. Kliknite.