Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kam gredo sirote?
-
MarketingKomentarji: 0 26.08.2012
Kam gredo sirote?
V času »recesije« se v nekaterih panogah spremembe dogajajo hitreje kot sicer. Podjetja tudi propadajo. To samo po sebi ni nič slabega, tisto, kar ne deluje dovolj dobro, mora (tako kot je to v naravi) umreti. Zato da se rodi nekaj novega, hitrejšega, močnejšega, spretnejšega.
Ko propade katero koli podjetje, za sabo pusti »sirote«. Sirote so kupci, ki so kupovali pri tem podjetju, pa sedaj ne morejo več.
Jaz na primer vozim saab. Lastniki saabov s(m)o bili tradicionalno zelo zvesti blagovni znamki. Ampak podjetje je letos dokončno bankrotiralo in novega saaba ne morem kupiti, tudi če bi hotel.
Ključno vprašanje je, kdo bo poskrbel za vse »sirote«?
Podoben primer se je zgodil v ZDA, ko sta propadli veriga knjigarn Borders in veriga trgovin s tehničnim blagom Circuit City.
Seveda je podobno tudi pri nas. Velika gradbena podjetja so propadla, gradi pa se še vedno. Sicer manj kot pred leti, a vendarle. In osirotele stranke velikih gradbenih podjetij je nekdo dobil.
Ali na primer odhod Neckermana iz Slovenije. Pri tem podjetju so kupovala praktično vsa slovenska gospodinjstva! Mislite, da stranke, ki jih je imelo to veliko podjetje, sedaj ne kupujejo več, ne naročajo več iz katalogov? Seveda kupujejo. Nekaterim v kataloški prodaji gre sedaj bolje kot prej, morda tudi zato, ker so podedovali nekaj osirotelih strank Neckermana. Ali pa sirote kupujejo manj preko katalogov in so jih pridobila klasična trgovska podjetja.
Je v vaši panogi kdo propadel, zapustil stranke? Če je to tako ali če se kaj takšnega morda pripravlja, morate biti na to pripravljeni. Zadeve ne smete prepustiti naključju. Pripravite poseben program za sirote, ki bodo prišle od nekod drugje.
Zavedati se morate, da sirote običajno ne gredo vse na isto mesto, ampak se bolj ali manj enakomerno razkropijo med glavne igralce, ki so še ostali na trgu.Vsekakor pa razmislite o posebnem programu za osirotele stranke!