Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Odklop
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 26.12.2006
Do zares dobrih idej ne boste prišli v pisarni. Preveč je motečih dejavnikov. Če želite stvari videti v pravi luči, morate stran. Daleč stran.
Jaz se svojih nasvetov držim. In tudi zato, sem se z ženo in sinovoma odpravil stran. Daleč stran. Televizorja še nismo prižgali, interneta razen na ulici nimamo, telefon se mi je pa (čisto zares!) prvi dan po prihodu, pokvaril – noče se napolniti …
Skratka v letu 2007 lahko od mene pričakujete še več in še boljših idej. Aja, pa še nekaj …
Po slabem tednu neprestanega druženja z mojima dvema sinovoma, sem ugotovil:
- otrok se ne da izključiti, gumba »Turn OFF« ne najdem
- otrokom ne priložijo navodil za uporabo, tudi »money back« garancije ni
Pa še en marketinški nauk za na konec tega kratkega zapisa.
Pravijo, da je najbolj učinkovita marketinška beseda »BREZPLAČNO«. Verjetno res, vendar to ne velja za otroke. Oni itak vse dobijo brezplačno. Pri otrocih najbolje deluje sicer druga najučinkovitejša marketinška beseda.
A katera beseda je na drugem mestu?
Beseda NOVO seveda!
Nova igračka, ti recimo kupi dve uri miru, nova podlaga za hojo (mivka), pri dve letnem otroku zadošča za dve uri, pri štiri letnem za 30 sekund miru. Vsekakor pa vse kar je novo, vzbudi pozornost in jih vsaj za nekaj časa zamoti … NOVO res magično deluje.
Veliko sreče v NOVEM letu, vam želi vaš guru!
aja SREČNO vsem...
Jaz pa pošiljam prve smučarske pozdrave iz domačih strmin in vas po smučarsko pozdravljam za srečo: Brake a leg!
Afna
ps: Aleš, moj "tastari" sprašuje, če se nisi mogel postaviti malo bolj na levo ;-)
Ales