Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Banja Luka
-
SeminarjiKomentarji: 0 29.10.2010
Kje sem bil prejšnji teden?
Kot vidite, sem bil v Banja Luki.Delavnica Nemogoče je prišla tudi v Banja Luko. Kje bo 130. izvedba te marketinške delavnice, še ne vem. Razmišljam celo o tem, da bi bila 130. izvedba zadnja … Saj veste, zadnjo bi v trenutku napolnil. Za zadnji let s Concordom so šle karte za med. Omejena ponudba vedno dvigne povpraševanje in ceno. Ko zadnji vlak enkrat odpelje, je konec.
Kot povsod drugod, smo se na delavnici Nemogoče veliko naučili in se zabavali.
Že nekajkrat sem vam omenil, da so strokovnjaki, ki pridejo od daleč, bolj zanimivi za medije kot lokalni strokovnjaki. Vsaj 3 televizije so me prišle intervjuvat.
Intervju za Pink TV.
Na delavnici Nemogoče je veliko skupinskega dela, seveda pa mora tudi voditelj povedati svoje. Pohvaliti moram Miroslava iz agencije Spektar, ki je vse odlično organiziral. Danes pa odhajam v London predavat na www.eadim.com.
S seboj imam 400 razglednic. Uganete, za kakšne razglednice gre?