Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kje so najboljši koncerti?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 25.03.2010
Že vsaj mesec ali celo dva gledam tale plakat na Celovški ulici pred nekdanjim Kino Šiška. Plakat je – kako primerno – postavljen nad cvetličarno.
Kot vidite, plakat obiskovalce, ki hodijo na koncerte CUK, opozarja, da so na napačnem mestu. Na plakatu piše, da so najboljši koncerti še vedno v Cvetličarni.
Zanimiv primer primerjalnega oglaševanja. Sam sicer nisem pristaš oglaševanja, v katerem podjetje govori o svoji konkurenci. Zakaj ne? Ker na ta način stranke opozarjate na konkurenco, ker konkurenci poklanjate del svojega oglaševalskega proračuna, ker lahko takšna akcija deluje na prodajo celo negativno.
No, ampak ta zadeva s Cvetličano se mi zdi kar posrečena. Predvsem zato, ker so dali na plakat stavek, ki ga njihovi pristaši itak uporabljajo. In še nekaj … Cvetličarne do sedaj nisem opazil, sedaj ko so dobili konkurenco v CUK-u, pa vidim njihove plakate povsod. Včasih potrebuješ konkurenco, da se zganeš. Kaj pa vi mislite o takšnem oglaševanju?