Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Restavracija za 300.000 dolarjev!
-
Obujamo spomineKomentarji: 0 08.10.2009
Mastermind na privatnem otoku na Floridi. Nekega večer smo se opravili na sosednji otok. Ker smo slišali, da je tam odlična restavracija. Ne samo, da je bila hrana odlična, vsi smo bili še bolj navdušeni nad »tapetami«.
V tej restavraciji je pametni lastnik uvedel zanimiv ritual. Spodobi se, da vsak gost v lokalu pusti en dolar. Nekam na steno pripnete en dolar, pred tem pa se na ta dolar podpišete. In v nekaj letih se je tako (po naši grobi oceni) na stenah nabralo več kot 300.000 dolarjev.
Bi kaj takšnega delovalo tudi pri nas?
Koliko je takšen lokal vreden? Vsaj 300.000 dolarjev več, kot bi bil, če se lastnik ne bi spomnil tega zanimivega rituala. Dolarje, tudi če so popisani, lastnik lahko, če se »tapet« naveliča, vedno odnese na banko.Dobra ideja, mar ne?
Večkrat sem že opazil projekte, kjer so kreativni podjetniki zaslužili več s kakšno »neumnostjo« kot pa s svojo osnovno dejavnostjo. Seveda pri vsaki neumnosti obstaja milijon razlogov, zakaj se nekaj ne da, ali pa ne sme … Ne vem, kaj bi na takšne tapete rekli na davčni upravi, ali kaj bi na pisanje po bankovcih rekli tisti, ki jih tiskajo, ali kakšno je mnenje požarne inšpekcije, ali »kdo bo pa preprečil gostom, da bankovce odnašajo domov«, ali …
Če želite biti v poslu nadpovprečno uspešni, morate biti kreativni. In morate prekršiti tudi kašno napisano ali nenapisano pravilo.