Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Marketing leta 2025
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 15 28.11.2006
Včeraj sem pogledal v svojo marketinško kristalno kroglo. Veste kaj sem videl?
Videl sem dva 30 sekundna oglasa.
Prvi oglas je bil za pomivalni prašek Calgonit, drugi pa za britvice Gillette. V prvem oglasu je Cagonit predstavil svoj novi prašek 35 v enem, v drugem pa Gillette svoj novi izum Turbo GTD Mach Smack 11.
Mogoče se vam zdi tole brez veze. Ampak pomislite malo. Kristalna krogla ne laže. Samo napoveduje prihodnost. In če sem včeraj videl na televiziji Calgonit 5 v 1 in če ima moja žiletka 3 britvice, moj oče pa se še vedno brije s tisto z eno samo britvico, potem je jasno, kam gre razvoj.
Se vam ne zdi, da so tile marketinški strokovnjaki malo dolgočasni? Ugotovijo, kaj ljudje kupujejo, potem pa jim to v malce drugačni, novi in izboljšani embalaži prodajajo vedno znova.
Veste kaj, dokler deluje, jim ne zamerim. Imam pa občutek, da do 11 britvic in do 35 v 1 ne bo šlo. Prej se bo pojavil nekdo z malo domišljije in na drug način prodal več.
Tekmovanje v dodajanju britvic in v dodajanju učinkovin v tabletko za čiščenje posode je še nekako sprejemljivo.
Tekmovanje v večanju popustov ... pa se mi zdi kar dvojno škodljivo. Prvič, zelo lahko pridete do 100% popusta. Drugič, popusti slabo vplivajo na dobiček.
Dva prodajalca avtomobilov recimo danes v Sloveniji ponujata popuste od enega milijona do milijona štiristo tisoč za avto, ki stane nekaj čez 3 milijone? Moja kristalna krogla pravi, da teh leta 2025 ne bo več.
S popusti bodo sami sebe ukinili ...
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Sam sem videl ljudi, ki so kupili 5 kompletov oblačil samo zaradi popustov, čeprav jih verjetno niso potrebovali. Ob bili ponosni koliko so prihranili. V večini spletnih trgovin imajo izdelki nekoliko višje cene, nato je pa na izdelke dodan popust. Tega je že toliko , da nima več svojega efekta. Pogosto pa se strankam zdijo popusti samoumevni. Velikokrat vprašajo, "Ali ni nobenega popusta?"
Popusti so trn v peti veleprodaje, kjer se različni distributerji koljejo. Veliko večino trga pa žal sploh več ne zanima kvaliteta ampak samo še cena, kitajci in ostali daljnovzhodni proizvajalci so na pohodu...
Pri avtih pa je zgodba drugačna. Vsi uvozniki morajo že pred koncem leta predvideti in posredovati plane in prednaročila za naslednje leto... Le ta morajo biti xx% višja kot predhodnja leta in trend mora iti navzgor, se razume. Dodaten problem je v tem da imajo ''žal'' še zalogo prejšnjega letnika, tako da se razprodajajo samo zato da ''prodajo'' in dosežejo visoke poslovne načrte. Včasih prodajo tudi ''sami sebi'', taki avti potem kje čakajo,,, pa to se ne dogaja samo z avti :( ... Zato tudi taki grozni popusti...
Potem se lahko vprašamo, koliko je tak avto resnično vreden? In kateri avti se prodajajo s popusti, kateri oglašujejo xx popuste in odložena plačila; ali niso to samo avti nižjega, no prej srednjega razreda... Nisem še zasledil takih oglasov za ''velike'' avte in znamke Mercedes, Porcshe... za te avte in pripadnost bo vsak plačal polno ceno...
Pa se : vas poskus 7/rdeca/stol 100%
deluje saj sem jaz imel vse tri sedaj, ko testiram ostale pa 1 ali 2 sigurno.
Lep pozdrav s Koroske