Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Na treh kolesih
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 13 17.08.2009
V prejšnjem zapisu sem pisal o tem, da se da v poslu uspeti tako, da narediš nekaj drugače kot konkurenca.
No, prejšnji teden sem se vozil s čudom, ki ga vidite na spodnji sliki. Ni niti motor niti avto.
Gre za mešanico med roadsterjem in motorjem. Kako se zadeva pelje?
Po pravici povedano je s tem trikolesnikom vse narobe. Ni preveč udoben, ne daje ravno občutka stabilnosti, majhen prtljažnik … Voznik je na hudem prepihu. Priznam, nisem motorist in zato me veter moti.
Če vsaj dobro potegne? Ja, zelo dobro, sodelavec po enem samem krogu na sopotniškem sedežu vsaj mesec dni ne bo kupoval rdečega bika … Menjalnik je tudi prijazen, sekvenčni avtomatski. Zavora je samo ena in sicer nožna, plin pa dodajamo z desno roko. Skratka neuporabna igrača za moške.
Če bi imel to čudo?
Jasno, da bi ga imel!
Marketinška lekcija?
Saj to že itak poznate. Obstajajo nakupi, kjer razum ne igra nobene vloge. Dobri prodajalci vedo, kaj njihove potencialne stranke v resnici kupujejo, in jim to tudi ponudijo. Vsak normalen moški bi imel v garaži en takšen tricikel pa verjetno še ferrarija pa tudi hummerja. Zakaj pa ne? Vse to imata moja sinova (4 in 7 let). Jaz bi imel vse, kar imata sinova, samo večje primerke.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Toliko v zvezi s tistim"vsak normalen moški...".
Je pa seveda točno kot je napisano, ni nujen razumski razlog....
In taki pogosto kupujujo izdelke/storitve, ki jih po mnenju velike večine preplačajo, ali pa so te ponudbe za to veliko večino kakorkoli nesprejemljive.
Prepričan sem, da je pri vsem tem najbolj narobe, če gledamo na situacijo/ponudbo/izdelek/storitev iz svojega osebnega gledišča (ni okreten, slabo bremza, je brez veze).
Niti dva človeka namreč nista enaka.
In včasih se splača ponuditi tem 10-im procentom ljudi kaj posebnega, nekaj, kar ne bi kupil noben "pameten" državljan.
In tudi zato, ker te produkte kupuje tako majhen segment ljudi, je cena lahko močno prenapihnjena... Pogosto tudi je.
Po eni strani "normalni" ljudje radi vidijo, da si nekdo upa (tudi pri takih nakupih), kar si oni ne ...
Prav danes pa sem srečal tipa, ki je rekel, da so se zbrali več ljudi v društvo, ki bo obnovilo Tomosove APN 4, zrihtane, kot nekoč, ne tovarniških verzij, ampak tiste s kromiranimi vilicami in drugimi deli, zamenjanimi balancami, sedeži in tako naprej ... Osebno (ker sem imel tudi sam tak moped) je meni to bližje, kot pa zadeva na sliki in je "v mojih časih" že nekdo z "zrihtano štirko" nekaj pomenil ... Mislim, da nekako Slovenci zadnja leta kar krepko pretiravamo in da se nam že "dobre vile" kdaj čudijo, kaj vse si izmislimo (verjetno pa je tako tudi povsod drugod po svetu, kupiš, tudi če ne rabiš), ampak še vedno velja, kot bi rekla moja nona, da "VSAKO TELE IMA SVOJE VESEL'E!"
Tudi lizingi pa zraven delajo sto na uro, pred dnevi sem bral, da je celo nek ukraden Ferrari v Ljubljani bil kupljen na lizing ... No comment, a?
Pa dajmo provokacijo na stran ... za nerazumne nakupe se odloča veliko osamljenih in čustveno nestabilnih ljudi, ki se z nakupi in kupljenimi stvarmi hočejo potolažiti. Tudi tv-prodaja, tv-shop oziroma tv-fop je usmerjena k tem ljudem. Ker tisto, akr pordajajo, MORATE imeti, da bo VAŠE življenje BOLJŠE. ;)
To velja za avto, motor, računalnik ali zobno pasto.
Motor ne vozim, sem starejši.
Računalnik (notebook): mora imeti tisto, kat potrebujem. In to dobim za 600-700 evrov. Modeli za 1200 € me ne zanimajo. Poleg tega si za teh 500 € razlike kupim lahko še zelo spodoboben digitalni fotoaparat...
Skrajna racionalnost torej, mnogo razuma in nič emocij.
Je pa res, da imam 60 let in da mladi - mlajši potrošniki zagotovo ne razmišljajo podobno. Da jih torej pogosto odnese v ne najbolj racionalne nakupe...
Slovenski šminkerji pa so itak posebna kategorija. :)