Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Direktni marketing – osnovna napaka
-
Direktni marketingKomentarji: 2 20.07.2009
Direktni marketing – osnovna napaka
Tole vizitko smo dobili včeraj v časopisu »Zaton news«. Družinski popust za 50% na vstopnino v Muzej antičkog stakla v Zadru.
Vse lepo in prav, ampak prav nikjer na vizitki ni napisano, kje ta muzej je. Manjka pa tudi spletna stran ali telefon.
Tudi najboljšim se včasih zgodijo takšne osnovne napake. Rešitev? Naslednjič naj vaš izdelek pregledajo »sveže oči« – nekdo, ki ne ve, kaj delate, ki je morda vaša potencialna stranka, ampak ni videl vašega oglasa, pisma, letaka itn. Vsak nov marketinški dokument naj pregleda vsaj 10 parov svežih oči.
Potem ko vaš marketinški dokument preživi ta osnovni test, pride na vrsto pravo testiranje.
Več o pravem testiranju – pravkar smo dali v ogenj več kot 40 različnih verzij oglasov – pa na uradni strani državnega prvenstva v direktnem marketingu. Kmalu! S testiranji začnemo ta teden!
Komentarji:
- 22.07.2009 @ 11:00 Matjaz
- Meni osebno je še bolj moteče 50 % gratis. Ali je brezplačno ali je pa -50 % popust. Moti me tudi, da ni naziv muzeja v Slovenskem jeziku. Zakaj je pa v ostalih jezikih ?
- 23.07.2009 @ 06:21 Lojze
- zato ker so vsi meniji v gostinskih obratih tudi v slovenskem jeziku;)))