Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Smrt brezplačnih časopisov!?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 42 06.07.2009
Recimo, da ste šef enega od slovenskih dnevnikov. Na živce vam gredo brezplačniki. Na živce vam gredo zato, ker vam kradejo bralce. Oni vsebine ponujajo brezplačno in zato imate vi manj kupcev za vaše novice, ki seveda niso brezplačne.
Poleg tega pa vam ti zoprni brezplačniki kradejo tudi prihodek od oglasnega prostora. Stvari so šle že tako daleč, da ste recimo prejšnji torek izšli, ne da bi objavili (berite prodali) en sam oglas.
Brezplačni časopisi vam gredo res na jetra. Ampak tu se ne da nič narediti. Nagajajo vam s svojim poslovnim modelom … časopise delijo brezplačno, pokrivajo pa se s prodajo oglasnega prostora.
Za vas, dragi šefi Dnevnika, Dela, Večera, Financ … imam zanimiv predlog. Začnite prodajati oglasni
prostor po drastično nižjih cenah.
Recimo, da stane za vaše stalne stranke oglasna stran 100 evrov, za ostale pa 1000 evrov. S takšno ceno bodo vaši časopisi hitro spet polni oglasov. Ker bodo polni oglasov, bodo celo malo manj dolgočasni, pa tudi za honorarje novinarjev boste plačali manj.
Kaj pa se bo zgodilo z brezplačniki? Koliko časa bodo lahko izhajali, če jim boste vzeli edini vir prihodkov? Jasno, da noben oglaševalec ne bo želel plačati za oglas v brezplačniku, če lahko dobi oglas v eminentnem dnevnem časopisu praktično zastonj.
Kdo lahko zdrži dlje? Vi, ki imate dva vira prihodkov, ali brezplačniki, ki živijo samo od oglasov? Posel je včasih podoben vojni.
Slovenski dnevniki bi s takšno potezo samo vrnili brezplačnikom milo za drago. Itak so oni začeli …
Kaj pravite na to mojo idejo?
Vem, da bi jo moral drago zaračunati, ampak naj bo. Udriham po konkurenci z brezplačnimi nasveti. :)
Pa da ne boste mislili, da je ideja nova. Taisto so v časopisih pravzaprav že izvedli. S tem, ko je na primer Delo začelo brezplačno deliti revije (Ona, Polet, itn.) svojim kupcem, so želeli iztrebiti Jano, Lady in druge plačljive revije. Pa ni šlo. Samo dodatne stroške so si nakopali in s to potezo so zadržali nekaj bralcev.
Res me zanima, kaj bi se zgodilo, če Delo, Dnevnik, Večer ali Finance objavijo nov cenik oglasnega prostora. 0 evrov za oglas! Še bolj bi me potem zanimal odgovor brezplačnih časopisov Dobro jutro, Žurnal in drugih.
Veste, kako sem prišel na to idejo? Prejšnji torek sem prebiral slovenske dnevnike in v enem mi ni uspelo najti niti enega oglasa, v ostalih pa je bilo oglasov za vzorec.
Če ne prodajo nobenega oglasa, potem izpad prihodka tudi ob prehodu na ceno 0 ne bo prehud …
Lisac, tole je pa že preveč drastično … Morda, ampak nekaj je treba narediti. Včasih je čakanje definitivno najslabša odločitev.
Premislite, kako lahko v vašem poslu naredite nekaj, česar ni naredil še nihče.
Razmišljanje je zastonj. Morda pa dobite zmagovito idejo, poletje je pravi čas za to.
Saj boste tako prijazni in mi povedali, kaj si mislite o tem mojem razmišljanju. Kar sem vpišite svoj komentar. Hvala.
Bomo tudi mi hotelirji prišli na svoj račun :-)
Ampak kaj pa pol, ko jih iztrebijo? Se bodo še zmeri pokrival izključno iz prodaje časopisa? Delo stane 1 eur.
Torej pri nakladi 60.000 dnevno... Vprašanje koliko časa bi prinašal zadosti dobička za lačne kapitaliste :)
Potem bosta oba tipa časopisov polna oglasov, to situacijo pa smo imeli že do sedaj.
Bolje je, da iz časopisa umaknejo še preostale tri,štiri oglase in propagirajo ČASOPIS BREZ OGLASOV.
Če za enak denar dobim več branja in manj oglasov se bom tudi jaz naročil na plačljivi dnevnik.
Raje pa naj vložijo denar v dobre novinarje, članke "in še kaj"*
Lp Borut
*to pa je že plačljivo
Zdi se mi, da pa ravno v tem grmu tiči zajec. Ne upamo si! Vedno je kakšen razlog, zakaj se to ne da, zakaj to ni možno uporabiti pri meni in zakaj je to neetično ali kaj podobnega. Skratka, sami izgovori za strahopetnost. Pa še aduta imamo v rokavu: "Ja, saj je čisto normalno, da ni prodaje, ker je kriza."
Po drugi strani, pa se mi zdi zelo nerealno, da bi kakšen dnevnik potegnil takšno potezo, čeprav je čisto logična. Morda se motim, ampak zdi se mi, da o teh zadevah v dnevnikih odločajo ljudje, ki niso podjetniki. Ljudje, ki hodijo "v službo", pa ne marajo tveganja, čeprav imajo vire in vztrajnost sistema na svoji strani. Tisti, ki si upajo, prej ko slej gredo na svoje. Če bi bila situacija obratna - da bi bili v premoči in brez prodaje brezplačniki, pa bi zagotovo tekla kri.
Jaz že razmišljam, kako uporabiti zgornji primer v svojem poslu....