Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Naročilo in Plačilo
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 22.04.2009
Pravkar sem popil pijačo, pritisnil na gumb PLAČILO in natakarica se je v trenutku prikazala pri moji mizi. Odličen izum, ki rešuje problem "natakarskega pogleda". Saj veste o čem govorim ... natakar ravno takrat, ko ga najbolj potrebuješ, nikakor noče pogledati proti tvoji mizi ...
Pa še nečesa sem se spomnil, ko sem držal v rokah tole napravico. Pot med naročilom in plačilom v mnogih podjetjih ni tako enostavna. Nekatera podjetja imajo stranke, ki pritiskajo samo na rdeči gumb, na zelenega pa potem pozabijo pritisniti.
Moje mnenje o neplačilni disciplini? Kupci ne plačajo takrat, kadar si izdelka, ali storitve ne želijo dovolj. Vedno kadar si določeno zadevo res močno želimo, ali pa nujno potrebujemo, bomo tudi pritisnili na zeleni gumb. Podjetniki sami odločamo o tem, kakšne stranke želimo in privlačimo. Jaz sem na srečo (in ker sem se tako odločil) v panogi, kjer stranke najprej pritisnejo na zeleni gumb, šele potem pa na rdečega.
Sem pa že sam predlagal podoben sistem, vendar jim ni bilo v interesu, se jim je ideja sama zdela preveč komplicirana.
Sam pa pravim če je sistem takšen, ki omogoča preglednost ter uporabnost (pri strankah ko naročajo kot tudi pri natakarjih ki spremljajo naročila) niti ni bojazni da bi lahko šlo kaj narobe.
Sem pa razmišljal tudi o bolj moderni varianti, da bi preko zaslonov kar iz mize naročali (zaslon na dotik). Kar pomeni da bi natakarji prihranili polovico svoje poti, stranke ap bi dejansko preko visokokakovostnih slik lahko videli kaj ponujajo. Seveda pa bi lahko te zaslone uporabili tudi za oglaševanje svojih dogodkov/sponzorstvo, kar definitivno nihče nebi spregledal ;)
LP