Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Marketinška lekcija z imenom Susan Boyle
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 9 19.04.2009
Marketing je prvenstvo v pripovedovanju zgodb. Zmaga tisti, ki pravemu občinstvu v pravem trenutku pove najboljšo zgodbo. Ali drugače povedano, proda največ.
Kaj je pogoj za zgodbo, ki prodaja? Vsaka dobra zgodba (pravljica, če hočete) ima glavnega igralca. Glavni igralec je pred velikanskim izzivom, v njegov uspeh ne verjame praktično nihče. Zato smo na koncu toliko bolj zadovoljni, ko po neverjetnem preobratu zmaga nekdo, ki ni favorit.
Najboljše zgodbe vsebujejo element PRESENEČENJA. Občinstvo moramo šokirati, presenetiti.
Običajne zgodbe nas pozabijo presenetiti, so povprečne, zato se slabo prodajajo – zgodbe, ki dobro prodajajo, nas presenetijo, nas navdušijo.
Z odličnimi zgodbami se lahko poistovetimo, zlahka se vidimo v vlogi glavnega igralca. Če zmaga favorit, to ni zanimivo, če zmaga nekdo, ki so ga vsi odpisali, je to filmski material.
Ste opazili Simonov »milion dollar smile«? Stavim, da je tip tole načrtoval, ni se zgodilo po naključju. V pravem trenutku je uporabil pravega jokerja. Bravo, marketinški genij gospod Simon Cowell!
Še link, za vsak slučaj, če si videa še niste pogledali. Se strinjate, da je video težko pogledati samo enkrat? Javite se tisti, ki ste video pogledali več, kot desetkrat!
S svojim glasom je šokirala vse, še bolj pa zaradi tega ker so vsi mislili da ne bo nič iz nje.
Podobno se je odrezal Paul Potts, mislim da v lanskoletnem šovu.
LP
Tukaj je vseeno ali pozitivno ali negativno, samo da je aktualno. Ko pa ne najdejo več nič aktualnega pa zagrabijo drugega... To lahko tudi pri nas vidimo, je kar precej primerov.
odgovornost je tudi na naši strani!