Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Črne moške nogavice in marketing
-
MarketingKomentarji: 9 25.03.2009
Podjetja, ki imajo naročnike, so bolj odporna na vse vrste kriz, kot podjetja, ki naročnikov nimajo. Na naročnino se da prodajati prav vse! Samo znati je potrebno. Panoga, kjer poslovnega modela »naročnine« ne bi bilo mogoče uporabiti, ne obstaja.
Prejšnji teden sem dobil pošiljko črnih moških nogavic. Na www.blacksocks.com so prodali že milijon parov. To spletno stran kažem na svojih predavanjih že vsaj 10 let! Ker gre za tako enostavno in ravno zato genialno idejo. Zakaj bi nogavice prodal samo enkrat, če je veliko bolje in bolj dobičkonosno prodati mesečno, četrtletno, ali polletno naročnino na nogavice?
Naročniki kupijo več, so bolj zvesti, se lepše obnašajo, izdelke radi priporočajo prijateljem in znancem. Prvi nakup mora biti šele začetek, ob prvem nakupu moramo imeti jasen načrt, kako bomo stranki prodali ponovno. Naročnina je ena od rešitev, o kopici drugih, pa kdaj v prihodnosti.
O tem že razmišljam dlje časa, pri poslu, ki ga sam šele začenjam, vendar do sedaj še nisem našel načina, kako bi zraven vpeljal sistem naročnin. Mogoče mi uspe v prihodnje, se trudim.
Hmm... slišati je zanimivo. Bom tuhtal tudi v tej smeri. Hvala za idejo obema.
Sam velikokrat kupim med "na placu", domačega, ki je po mojem zares najboljši.
Mogoče predlog kako dobiti več naročnikov.
Kot je omenila Natalie, bi ga želela prej poskusiti. Kar pomeni da bi bilo dobro da bi vsem morebitnim naročnikom poslali med v majhni posodici. Podobno kot imajo v trgovinah mini-medeke (mislim da Medex). Res da bi nekaj meda šlo brezplačno, vendar bi s tem dobili "zadovoljne stranke", kar bi samo še povečalo vaše povpraševanje.
Sašo
Kako pa bi vpeljali sistem naročnin na storitve? Še posebej na storitve, ki ko jo kupiš trajajo več let (tudi čez 20) in je človek ne vzame ravno vsako leto?
lp
Zavarovalniške storitve (recimo življenska zavarovanja) so že primer storitve, za katero plačujete mesečno vsak mesec - skratka naročnina - in to tudi 25 let ali več.