Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Laž ali pretiravanje?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 09.02.2009
Laž ali pretiravanje je naslov moje nove kolumne v Večeru. Govorim o prodajalcih, ki prodajajo vse od jogurtov do kozmetike in informacij, pri čemer si pomagajo tako, da enostavno lažejo.
Lažejo, ker se jim zdi, da se bo laž bolje prodajala kot resnica. In še prav imajo. Kratkoročno laž lahko dvigne prodajo. Na malo daljši rok pa ima laž kratke noge.
Ko na POP TV slišijo, da so v Celju našteli 13 obolelih za gripo in proglasijo epidemijo, ali ko poročajo o katastrofalnih razmerah na cestah, v resnici pa so ceste samo mokre (moja osebna izkušnja izpred dveh tednov), potem to kratkoročno dviguje gledanost.
Kmalu pa jim ne bo nihče več verjel. Izgubili bodo verodostojnost.
V tem videu si lahko ogledate, kako so na ameriški nacionalni TV poskušali za nos povleči gledalce. Novinarka iz kajaka poroča o hudih poplavah, mimo pa se sprehodita dva v škornjih in vidi se, da voda sega samo do gležnjev.
Za televizije imam enostaven predlog. Če že želite povečati gledanost vremenske napovedi, tudi takrat, ko je vreme čisto običajno, enostavno malo bolj slecite vremenarko, ali pa ji vsaj povečajte budžet za njena nadvse zanimiva oblačila.
Prodajalec, ki preveč naklada, izgubi kredibilnost, nihče mu ne verjame več.
Nedvomno velja tudi za prodajo,samo če pogledam se mi ne zdi ,da je ravno tako.Kot pravijo trgovci;Ljudje-stranke so ovce za šišanje!
Laž je pa pri marketingu smrtonosno orožje, vendar ne za kupca ampak za prodajalca. Kdor se z marketingom resno ukvarja naj bi bil po besedah g. Aleša "korak pred konkurenco". To pa lahko tudi pomeni, da mu mora beseda ODKRITOST pomeniti najvišji cilj delovanja.
Ljudje sicer že tako nezaupljivo gledamo na marketing. Dolivanje olja na ogenj kjer še ni požara pa je skrajno nespametno početje.