Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj 1+1 ali -50%
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 21.01.2009
Recimo, da prodajate knjige. Znebiti se želite večje zaloge, sicer dobre knjige, ki pa se ne prodaja dobro.
Se vam bolj splača prodajati po sistemu, kupiš eno in še eno dobiš zastonj, ali je bolje prodajati s 50% popustom?
Če znate računati, seveda veste, da je pri isti količini prodanih knjig sistem 1+1 veliko boljši.Če po sistemu 1+1 prodate 100 knjig, boste zaslužili € 2.900 (100 knjig * €29 = €2.900). Če vas tisk ene knjige stane recimo €5, so vaši stroški v tem primeru €1.000 (200 knjig*€5=€1.000). Razlika med prodajno ceno in stroški, torej vaš zaslužek je €1.900.
Če pa prodate 100 knjig s 50% popustom, boste zaslužili €2.900 – 50% = €1.450. Od tega odštejemo še €500 za tisk knjig in dobimo skupen zaslužek €950.
Seveda ima ta računica eno napako. Kaj pa, če v drugem primeru prodate 200 knjig? Potem ste na istem, kot če po sistemu 1+1 prodate 100 knjig.
Zakaj vas mučim z vso to matematiko? Ko se boste naslednjič sprehajali mimo takšnih plakatov na razprodajah, poskušajte uganiti, kateri trgovec ima ponudbo, s katero bo zaslužil največ. Pametni trgovci merijo vse in natančno vedo, kako se na ponudbe odzivajo njihove stranke.
Mislite, da naši trgovci testirajo, ali kar na takole pamet določijo, s koliko popusta bodo napadli stranke?
Več slik v nadaljevanju zgodbe, kliknite na novo stran.
Mislite, da trgovci testirajo, ali kar na takole pamet določijo, s koliko popusta bodo napadli stranke?
Iz lastnih izkušenj vem, da jih veliko daje popuste na pamet, brez pravega razloga.
V prejšnji službi sem dosti hodil okrog trgovcev pa vem, da nekateri nimajo pojma čemu služijo popusti in kako postaviti pravo ceno.
Se mi pa zdi da so v UK na dosti višjem nivoju na tem področju.
Drugi si pred tem naredijo računico. To tako da dajo 50% na začetku, če ni željenega rezultata še dajo zraven 20%; kar je skupaj 70% ampak še vedno dobijo ;)
Jp, videl in nisem mogel verjeti - cene pa zgleda urejajo kar po filing.
Če pogledam sedaj, se procenti ne obnesejo več, saj imajo trgovine vedno neke popuste od 10% do 70% navala kot je bilo pred leti pa enostavo ni.
Če bi primerjal 1+1 proti 50% jih pomojem več pride tam ko imajo 1+1.
Tudi 2+1 se obnese, dober primer je recimo Mass.
Dobra ideja je tudi nabiranje točk. Spomnem se Mercatorja, ko je imel eno podobno akcijo. Izbral si 30 točk, ki si jih dobil ob nakupu, zamenjal si jih pa lahko za brezplačne lončke, krožnike ipd.
...trgovke so rekle, da je akcija zelo dobro užgala.
LP
Še ena misel iz knjige Store Wars, tiče pa se kar zdaj tudi "našega" Leclerca. Slednji med kupci v Franciji slovi kot eden "najcenejših", pa vendar tehnična analiza košarice pokaže, da je to daleč od resnice. Primer je dokumentiran, kar seveda ne pomeni, da je nujno resničen. Je pa verodostojen, tudi zaradi avtorjev. Kakorkoli, to ni pomembno. Pomemben je občutek kupcev. Dokler je dober, kupujejo, pardon kupujemo. Ko nas potegnejo in to ugotovimo tudi sami, se gremo potegnit kam drugam.
Pa še odgovor Sašu K; odgovor je da, pametni trgovci testirajo. Tudi v Sloveniji.