Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Boljši plakati
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 06.09.2008
Vedno se najde kakšen šaljivec, ki hote ali nehote poveča opaznost plakata. Vampirski zobje, dodatni brki in podobne izboljšave poskrbijo za to, da plakat opazijo tudi tisti, ki ga sicer ne bi. Skratka, takšni dodatki so koristni v smislu večanja opaznosti plakata. Če plakata ne opaziš, potem kot, da ga ni. Šaljivec v tem primeru gospoda Ropa prav gotovo ni oropal. Če bi tisti, ki tako okrasijo plakate, vedeli, da na ta način v bistvu pomagajo kandidatu … Tudi jaz bi ta plakat spregledal, tako pa ga nisem …
Ideja s piratsko prevezo preko očesa, ni nova. Zelo veliko srajc, je na ta način prodal legendarni David Ogilvy. Oglasi, ki imajo element presenečenja, kar tale preveza definitivno je, delujejo bolje. Ker jih opazimo, ker se vprašamo, zakaj ...
Eden od načinov za povečanje odziva tiskanih oglasov, direktne pošte, plakatov, itn. je, da na oglas dopišete kakšno malenkost z roko. Kot smo to na primer naredili pred leti v našem podjetju, na prospektu za seminar Andyja Owna.
dopišete kakšno malenkost z roko. Kot smo to na primer naredili pred leti v našem podjetju, na prospektu za seminar Andyja Owna.