Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Avtomatični dolgčas
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 12.08.2008
• »Sporočilo bom prebrala 18.08. ko se vrnem z d...... »
• »Od 30.7. do14.8.2008 sem odsoten zaradi dopusta. V tem času me nadomešča …«
• »Pozdravljeni! Do 18.8.2008 sem na dopustu. Prosim vas, da službena obvestila pošljete na E-mail: …«
• »Pozdravljeni, do 15.8.2008 sem odsotna. Na vaša sporočila bom odgovorila, ko se vrnem. Za nujne zadeve prosim pokličite …«
• »Pozdravljeni, do 20. avgusta sem odsotna in brez dostopa do svoje e-pošte …«
• »Pozdravljeni! Trenutno sem na letnem oddihu. Ponovno bom dosegljiv v ponedeljek, 18.8.2008 …«
• »Spoštovani, hvala za vaše sporočilo, katerega bom zaradi odsotnosti lahko prebrala v torek, 19. avgusta 2008. Za nujne zadeve se lahko obrnete na sodelavko …«
• “Zivjo,/Hi, do nadaljnjega sem off-line - kar pomeni, da sem na dopustu! :-) Bo prav fajn, ce boste poslali kak fwd manj …”
• “Pozdravljeni!Zaradi odsotnosti do 18. avgusta ne bom spremljala elektronske pošte. Če potrebujete odgovor že prej, se prosim obrnite na …«
• “Spoštovani,zahvaljujemo se Vam za prejeto pošto, na katero bomo odgovorili takoj po vrnitvi v pisarno. Zaradi sodnih počitnic smo odsotni do 15. avgusta 2008 ...«
• »Pozdravljeni, danes sem odsotna :). V nujnih primerih sem dosegljiva na …«
• “Verjamem, da teh besed nikoli ni fajn prebrati, ampak JA - bil je cas, da tudi Janez in jaz pobegneva na morje ;)) Se beremo in slisimo spet 18. avgusta! Ce pa je kaj nujnega, bo najin Tomaz (tomaz@xy.si) vse porihtal! Au revoir!”To je samo nekaj odgovorov, ki sem jih na svoje maile dobil danes. V glavnem dolgčas, se strinjate? Tudi avtomatični odgovori o odsotnosti so oglas za vas in vaše podjetje. Naredite nekaj drugačnega, nekaj neobičajnega. Zakaj ne bi v avtomatičnem odgovoru o odsotnosti predstavili koristi kakšnega vašega izdelka? Ali pa morda pozvali bralca, da pogleda kakšno posebno ponudbo na vaši spletni strani …
Lani za novo leto sem v svoje avtomatično sporočilo o odsotnosti zapisal nekaj podobnega temu: »Odgovorite na to sporočilo – napišite, na kateri naslov naj vam pošljem lepo razglednico iz eksotičnega kraja, v katerem se trenutno nahajam.«
Drobni tisk me je kar drago stal. Poslal sem približno 50 razglednic. Odziv na drobni tisk v avtomatičnem obvestilu o odsotnosti je bil približno 5%. Ni slabo, mar ne?