Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Yes
-
Dobre knjigeKomentarji: 6 22.07.2008
Prepričevanje je znanstvena disciplina. Avtor pokaže vsaj 50 načinov, kako smo lahko bolj prepričljivi. Vse dokazano z eksperimenti.
Eden od eksperimentov je tudi v prejšnjem zapisu opisan primer recikliranja brisač.
Če bi tekstu sporočila dodali še pojasnilo, da večina gostov brisače uporablja večkrat, bi se odstotek gostov, ki brisače ne mečejo na tla, pač pa jih ponovno uporabijo, povečal za 26%. Znanstveno dokazano. Razlog za takšno obnašanje? Ljudje radi delamo tisto, kar delajo drugi ljudje … Zato na McDonald's restavracijah piše: »Billions and billions served«.
Še par zanimivih primerov. Recimo, če na koncu TV oglasa rečemo: »Pokličite, naši operaterji čakajo na vaš klic«, bomo prodali znatno manj, kot pa če rečemo: »Pokličite, če pa bo linija zasedena, pokličite prosimo še enkrat.« Zakaj? Ker v drugem primeru dajemo vtis, kot da je naročil veliko. Ljudje smo pač čredna bitja in letimo tja kjer je gneča … V knjigi je tudi zanimiv dokaz, da prevelika izbira zmanjšuje prodajo. Ko so v trgovini zmanjšali število okusov marmelad, se je prodaja povečala. Ali pa primer napisa, ki naj bi preprečeval vandalizem, pa ga je v resnici vzpodbujal ...
In še veliko, veliko podobnih primerov. Robert Cialdini je napisal že drugo zelo zanimivo knjigo s področja prepričevanja, ki sem jo prebral.
Se pa strinjam da so prave besede tiste, ki lahko precej vplivajo na ljudi in s tem pospešijo samo prodajo.
A je mogoče to knjigo naročiti pri vas (Lisac&Lisac)?
Načeloma pa bi sam predlagal kakšno CD verzijo(če je možno), saj veste v avtu imamo časa na pretek in splača se ga izkoristiti.
Mogoče podobno varianto kot je "4 prodajna orodja s katerim lahko nadzorujete misli vaše stranke, jo motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup"(sem ravno danes poslušal).
Če bo, sem prvi v vrsti za naročilo.
...sem pa prepričan, da bi tudi drugi z veseljem naročili CD ter tako izkoristili svoj čas med vožnjo. ;)
LP, Sašo
p.s.:Jutri začnem z "Korak pred konkurenco 1", se že veselim vožnje :)
Če pa stranka nečesa ne pozna, ne razume, jo daš pa v "večino" (veste gospod, večina ljudi se tega ne zaveda). Tako mu daš nekaj samozavesti, ker v svojem razmišljanju "ni sam".
In kako pri nas (pri prodaji jagod) odgovarjamo na telefonske klice? Rečemo: "Zaenkrat so še." In to ne glede na količino, ki jo imamo na zalogi. Tako odgovorimo zato, ker to dejansko vzpodbuja povpraševanje, pa tudi zaradi tega, ker jagod čez nekaj ur (preden pride stranka) res lahko zmanjka.