Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Masaža na delovnem mestu!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 30.11.-1
Že nekajkrat so nas prišli zmasirat. Še posebej ekipa v našem klicnem centru je bila nad masažo na delovnem mestu navdušena. Tudi udeleženci naših seminarjev se nad brezplačno masažo med odmori niso pritoževali.
Kaj če bi si masažo na delovnem mestu privoščili tudi vi? Ni drago. Paše. Po masaži je človek boljše volje in bolj produktiven.
Marketinška lekcija tega zapisa? Hm … Tole je eden od projektov, kjer denarja za oglaševanje v ceni storitve praktično ni. Eleganten in praktično edini način za povečanje prodaje je uporaba priporočil. Zadovoljne stranke priporočamo storitev naprej. Boni, ki jih človek kupi ali dobi, pa nekajkrat povečajo verjetnost, da bo do priporočila prišlo.